כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"עשה למען טבוחים על יחודך"

ככלות השבעה: מעמד מרטיט ברמות לרפואת האב הפצוע ולזכר ההרוגים

בבית המדרש 'אהל יוסף' ברמות עצרת ככלות השבעה לשלושת הרוגי הפיגוע בשכונה ולרפואת אב המשפחה הרב אברהם נח בן יהודית פאלי. המשגיח רבי דן סגל נשא את המשא המרכזי וזעק את פסוקי אבינו מלכנו בבכי ובתמרורים יחד עם תושבי המקום | תיעוד מהיכל בית המדרש  

ככלות השבעה: מעמד מרטיט ברמות לרפואת האב הפצוע ולזכר ההרוגים
העצרת ברמות אמש צילום: באדיבות המצלם

במוצאי שבת קודש התאספו אלפים רבים בבית הכנסת "אהל יוסף" בשכונת רמות בירושלים לעצרת חיזוק וזעקה לאחר הפיגוע הקשה בו נטבחו על קידוש השם הרב אלתר שלמה לדרמן הי"ד והילדים אשר מנחם ויעקב ישראל פאלי הי"ד ולרפואת האב הפצוע רבי אברהם נח בן יהודית לרפואה שלמה.

את המשא המרכזי נשא המשגיח רבי דן סגל שעורר את הציבור בבכיות להתחזק כדי שהקדוש ברוך הוא לא יצטרך לשלוח לנו עוד מסרים כאלו יותר חס ושלום, המשגיח אמר כי הקדוש ברוך הוא רוצה מאיתנו שנתחזק באחדות ואהבת חינם, וציטט את התנא דבי אליהו: "כך אמר להם הקב"ה לישראל, בני אהובי, כלום חסרתי דבר שאבקש מכם, ומה אני מבקש מכם אלא שתהיו אוהבין זה את זה, ותהיו מכבדין זה את זה".

ראש ישיבת תפרח הגאון רבי אביעזר פילץ מורו ורבו של הרב פאלי לרפו"ש נשא דברי חיזוק מרטיטים על האסון ועורר את הציבור להתפלל לרפואת האב הפצוע.

בסיום דבריו קרא המשגיח יחד עם הציבור פרקי תהילים מול ארון הקודש הפתוח וזעק את פסוקי 'אבינו מלכנו' כאשר ארון הקודש פתוח וספרי התורה גלויים והציבור זעק יחד בבכי תמרורים "אבינו מלכנו עשה למען טבוחים על יחודך". 

המשגיח הרב דן סגל הרב אביעזר פילץ יעקב ישראל פאלי אשר מנחם פאלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד