כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

מה ההבדל בין קידום אתר תדמית לקידום אתר חנות?

ניתן להגיד שמי שלא נמצא היום באינטרנט לא קיים, עסקים רבים שואלים את עצמם איזה סוג אתר הם צריכים. האם הם צריכים אתר תדמית לעסק שלכם או שמא אתר חנות. כיום אנו רואים מגוון רחב של יתרונות ושוני בעולמות הקידום בין קידום אתר תדמית לקידום אתר חנות – אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – חברת WebsLinks המתמחה בעולמות הקידום פה בכדי לענות לכם על כל השאלות הרלוונטיות

מה ההבדל בין קידום אתר תדמית לקידום אתר חנות?
קידום אתרים צילום: FREEPIK

עושים סדר: מה הוא אתר תדמית?

אנו מניחים שיצא לכם לשמוע פעמים רבות את הביטוי "אתר תדמית" אך יחד עם זאת לא ידעתם בדיוק מה זה אומר. כאשר אנחנו מדברים על אתר תדמית אנו מדברים על אתר בו אנו מציגים את שלל השירותים והמוצרים שלנו בפני לקוחות קיימים ופוטנציאליים. באתר תדמית אנו נספק מידע על פועלנו, על השירותים אותם אנו נותנים, נפעיל בלוג אקטיבי בו אנו ניתן טיפים לצד מיידעים בנישה שלנו, נבצע פעילויות אינטראקטיביות ועוד.

למי מתאים אתר תדמית?

לרוב אתר תדמית יהיה מתאים לבעלי עסקים קטנים, בינוניים, גדולים ואף תאגידי ענק אשר מעניקים קשת רחבה של שירותים אותם ירצו להציג בצורה מקצועית ומסודרת אל קהל הלקוחות שלהם. באתרים אלו אנו נרצה לשים דגש משמעותי על חווית הגלישה והמשתמש של הלקוח ולא אל חשיפה אל רכישה של מוצר מסוים. חשוב לציין כי אתר תדמית איננו אתר מכירה אך מהווה חלק בלתי נפרד מן העסק שלנו ואף נחשב לחלון הראווה ולכרטיס הביקור של העסק. דרך אתר תדמית אנו יכולים להעלות את המודעות סביב השירותים שלנו, להגדיל את החשיפה העסקית שלנו ולקדם את העסק שלנו אלפי מונים.

עושים סדר: מה הוא אתר חנות?

אתר חנות מוכר לנו באתר מכירות ו/או אתר איקומרס, אתר זה כשמו כן הוא מהווה כ-אתר חנות. באתר זה הגולשים שלנו יכולים לבצע פעולות רכישה און-ליין של מוצרים רבים לרבות שירותים אותם אנו מציעים. באתר זה אנו נציג מוצרים, נקיים עמודי סל וקופה ותהיינה האפשרות לבצע עסקאות מקוונות לצד סליקה אינטרנטית. באתר זה אנו נצטרך להשקיע משאבים רבים בתחזוק האתר ובקידום האתר בשונה מאתר תדמית, כמו כן אנו נרצה להפוך את חווית המשתמש והגלישה אל קהל הלקוחות שלנו כך שתהיה קלילה, כפתורי ההזמנה יהיו בולטים וחווית הרכישה תהיה קלה.

למי מתאים אתר חנות?

אתר חנות מתאימה לעסקים, חנויות ו/או נותני שירות אשר מעוניינים למכור את השירותים שלהם און-ליין דרך האינטרנט תוך כדי שהם מנהלים מערך משלוחים מרחוק עד בית הלקוח. אתר חנות מתאימה ללקוחות קטנים, בינוניים, גדולים ותאגידי ענק אשר מעוניינים למכור את המוצרים שלהם ולנצל בצורה נכונה את עולמות האון-ליין.

האם ניתן לשלב בין אתר תדמית לאתר חנות?

כפי שכבר הצלחתם להבין אתר תדמית הינו אתר יותר "אינפורמטיבי" אשר מדבר עלינו, על פועלנו, פרויקטים שעשינו, משלב בתוכו מיידעים רלוונטיים ושאר מאמרים נוספים ואתר מכירות הינו אתר ייעודי בו אנו נרצה שהלקוח יבצע רכישה וסליקה מהירה של מוצרים שונים. אנשים רבים תוהים האם ניתן לשלב בין אתר תדמית לאתר חנות מאחר והם לא רוצים לוותר על היתרונות של אתר תדמית אך באותה נשימה היו מעוניינים לבצע פתרונות סליקה ורכישה באתר האינטרנט שלהם. כיום ניתן ואף רצוי לשלב בין אתר תדמית לאתר חנות, יחד עם זאת יש לעשות זאת מול בעל מקצוע המתמחה בעיצוב אתרים ופיתוח אתרים בתחום לצד בעלי מקצוע מן עולמות הקידום אשר ידעו איך להתאים את האתר בצורה נכונה למנועי החיפוש.

"שמעתי שקידום אתר חנות איננה מלאכה פשוטה בכלל"

במרוצת השנים רווח מיתוס שקידום אתר חנות היננו קשה משמעותית מקידום אתר תדמית ואף לעיתים גם בלתי אפשרי. אנו רוצים לנפץ מיתוס זה ולהגיד לכם שזה כלל לא לנכון. אנו למדים כי אתר איקומרס (אתר חנות) הינו אתר מורכב יותר לקידום מאחר וניתן למצוא בו מגוון רחב של מוצרים ועמודים מה שהופך את העבודה למעט גדולה יותר אך כלל לא משפיע על המיקומים בגוגל ועל הפוטנציאל שלכם להתקדם במנועי החיפוש. קידום אתרים הנעשה על ידי בעל מקצוע בעל ניסיון, ותק ומוניטין בתחום יכול להוביל אתכם אל תוצאות איכותיות לא משנה אם מדובר באתר חנות ו/או באתר תדמית. בעל מקצוע זה ידע איך לגשת בצורה נכונה אל האתר שלכם, לאפיין אותו ואת הצרכים שלכם ולהתאים תכנית עבודה מפורטת המותאמת אישית עבורכם.

החשיבות בעבודה עם בעל מקצוע המתמחה בתחום

אין זה משנה אם אנחנו מדברים על קידום אתר חנות ו/או קידום אתר רגיל אנו נרצה לעבוד עם בעל מקצוע המתמחה בתחום. חיפוש קטן במנועי החיפוש מוביל אותנו אל עשרות בעלי מקצוע המציגים את עצמכם כאנשי מקצוע ו/או נותני שירות המתמחים בעולמות הקידום. יחד עם זאת אנו נרצה לבדוק כי בעל המקצוע איתו אנו עובדים הינו בעל ניסיון, מוניטין ותיק לקוחות עשיר אשר יכול להעיד על פעולות הקידום השונות שלו. כמו כן, בהנחה ואנחנו נרצה לקדם אתר חנות אנו נרצה לבדוק אתרי חנות אותו מקדם האתרים ו/או החברה איתה בחרנו לעבוד קידמו בעבר – כך נוכל לקבל אינדיקציה אל ארסנל היכולות של החברה ולהתקדם יחד איתם אל השלב הבא.

אמרתם קידום אתר – אמרתם WebsLinks

חברת WebsLinks הינה חברת קידום אתרים אורגני המתמחה בעולמות הקידום והפכה כבר מזמן לביטוי שגור ולבחירתם הטבעית של אלפי בעלי מקצוע בתחום. החברה מתמחה בקידום אתרי תדמית לצד אתרי חנות ונחשבת לביתם השני של אלפי עסקים בישראל.

 

קידום אתרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד