כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

איך משלבים בין קידום אורגני לקידום ממומן?

בשנים האחרונות יוצא לנו לשמוע רבות את הביטויים "קידום אורגני" לצד "קידום ממומן" אך יחד עם זאת אנשים רבים אינם יודעים מה כל אחד מן הביטויים האלו אומר, מה עומד מאחוריו ומה תהיה השיטה הטובה ביותר עבורם לקדם את האתר. כאשר אנחנו מדברים על קידום אורגני וממומן אנו מדברים על טכניקות ייחודיות ושונות לשם קידום האתר שלכם והעלאת המודעות בקרב המוצרים שלכם. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות על עולמות הקידום – בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של חברת Webs פה בכדי לעשות לכם מעט סדר

איך משלבים בין קידום אורגני לקידום ממומן?
קידום אתרים צילום: FREEPIK

עושים סדר: קידום אתרים אורגני

לפני שנתחיל לדבר על "שילוב" נכון של קידום אורגני לצד קידום אתרים ממומן מוטב שנבין מה כל אחד מהם אומר ואין דרך טובה יותר מאשר להתחיל עם עולמות הקידום האורגני. כאשר אנחנו מדברים על קידום אתרים אורגני אנו מדברים על מגוון רחב של טכניקות אשר מיושמות לשם קידום העסק שלכם בצורה אורגנית במנועי החיפוש. גוגל הינו מנוע החיפוש המוביל ביותר בעולם ונחשב למנוע המשומש ביותר בישראל כאשר למעלה מ – 90% מן החיפושים בישראל מתבצעים דרכו. חשבו כמה פעמים חיפשתם דברים במנועי החיפוש ובגוגל בפרט, החל ממשלוחים של אוכל דרך רכישה של בגדים ועד שאלות כמו – "מה הגיע קודם התרנגולת או הביצה?" אנו משתמשים בגוגל לכל דבר בחיינו ובלי לשים לב נותנים לדעתו ולתוצאות שלו משמעות רבה בבחירה שלנו. כאשר אנחנו מקדמים את האתר שלנו בצורה אורגנית אנו מעלים את המיקומים שלנו בגוגל, מעלים את החשיפה שלנו בצורה משמעותית ומקדמים את העסק אלפי מונים הן במיתוג, חשיפה ובעולמות השיווק והמכירות.

מה הם היתרונות בקידום אתרים אורגני

כאשר אנחנו מדברים על קידום אתרים אורגני אנו רואים לא מעט יתרונות אשר הופכים אותו לבחירתם הטבעית של עסקים רבים. בין היתרונות הבולטים בקידום אתרים אורגני אנו רואים:

  • תועלת לטווח הארוך – אם אתם שואלים את אנשי השיווק והקידום הם יספרו לכם שבקידום אתרים אורגני אתם נהנים לתועלות לטווח ארוך יותר. יחד עם זאת חשוב לציין כי בשונה מקידום אתרים ממומן בקידום אתרים אורגני אנו מדברים על ריצה לטווח ארוך יותר. אך קידום אתרים אורגני המתבצע בצורה נכונה נותן לכם תמורה מלאה להשקעה שלכם לאורך טווח ארוך יותר ולמגוון רחב יותר של ביטויים.
  • אמינות אל מול לקוחות פוטנציאליים – היום גוגל ושאר הרשתות החברתיות מחויבות להגיד לכם כאשר מדובר בפרסומת ממומנת, הלקוחות שלכם אמנם יראו אתכם ראשונים אך הם ללא ספק ידעו ששילמתם כסף כדי להופיע שם. יחד עם זאת כאשר אתם מופיעים במקומות הראשונים בתוצאות האורגניות דבר זה יוצר אמינות רבה אל מול הלקוחות שלכם מאחר ואין מישהו טוב יותר לסמוך עליו מאשר גוגל ותוצאותיו הראשונות.
  • מיתוג גדול יותר – כאשר אתם מקודמים בגוגל בביטוי מפתח רלוונטיים אתם נהנים ממיתוג וחשיפה גדולה, הלכה למעשה כל מי שמקליד את תחומי העיסוק שלכם מגיע אליכם – מה שנותן לכם ליהנות ממיתוג אדיר.
  • להישאר בקדמת הבמה – עבודת קידום אתרים אורגני דורשת לא מעט עבודה, אך לאחר שהגעתם אל התוצאות הרצויות ישנו צורך בעבודות "תחזוקה" נקודתיות לשם שמירה על התוצאות – מה שמוזיל משמעותית את עלות הקידום לאחר מכן ונותן לכם את האפשרות להישאר תמיד בקדמת הבמה מבלי הצורך לתדלק בעוד מזומנים את המלאכה.

עושים סדר: קידום אתרים ממומן

קידום אתרים ממומן כשמו כן הוא הינו מודל פרסומי בו אתם מקבלים תשלום לכל הקלקה על מודעה. קידום אתרים ממומן נקרא גם PPC. בקידום זה אתם משלמים למנועי החיפוש ולרשתות החברתיות עבור פרסום האתר והמוצר שלכם במילות מפתח רלוונטיות כך שיופיע גבוה בדירוג. שיטה זו נחשבת לאחת השיטות הנפוצות ביותר ויש לה לא מעט יתרונות.

מה הם היתרונות בקידום אתרים ממומן

כאשר אנחנו מדברים על קידום אתרים ממומן אנו רואים לא מעט יתרונות, בין היתרונות הבולטים אנו נראה:

  • תוצאות מהירות – מאחר ואנחנו משלמים למנועי החיפוש בצורה נקודתית אין מן הנמנע שנקבל תוצאות מהירות מפני שאנו מופיעים בתוצאות הראשונות במנועי החיפוש. חשוב לציין שתוצאות אלו מופיעות תחת קטגוריה של קידום ממומן אך עדיין נותנים לכם עדיפות עליונה בתוצאות החיפוש – מה שמעניק לכם מבול של לידים לא פוסקים תוך זמן קצר מן העלאת הקמפיין.
  • גמישות – תוכלו לשנות תוך כדי תנועה את היעדים שלכם, את הגילאים אליהם אתם רוצים לפנות, את מילות המפתח ושאר נתונים נוספים בהתאם לניתוח של הקמפיין.
  • מתאים לקמפיינים נקודתיים – קמפיין זה מתאים לשם קידום של מוצרים חדשים, מבצעים וקמפיינים נקודתיים.
  • פרסום במדיה – מעבר למנועי החיפוש כאשר אנחנו עובדים בשיטת קידום אתרים ממומן (PPC) אנו יכולים להגיע אל חשיפה גם במדיה לרבות – אינסטגרם, פייסבוק, טיקטוק, טאבולה ועוד מגוון רחב של פלטפורמות נוספות.

עבודה אל מול אסטרטגיית קידום ושיווק מסודרת המותאמת אישית עבורכם

השאלה הנשאלת היא איך ניתן לשלב בין קידום אורגני לקידום ממומן והאם מדובר במלאכה שצריכה להיעשות. אנו מאמינים כי שילוב נכון של קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן עוזר לכם להגיע אל התוצאה הרצויה תוך כדי שאתם נחשפים אל קהלים רבים. יחד עם זאת אנו מאמינים כי קיימת חשיבות בעבודה עם חברה המתמחה בתחום אשר תאפיין יחד איתכם את הצרכים שלכם, את התחרות בנישה שלכם ותעזור לכם לבנות תוכנית עבודה מפורטת ומסודרת המשלבת אסטרטגיית תוכן ושיווק לרבות תוכנית קידום אורגני ותוכנית קידום ממומן. כך תוכלו לנצל ככל האפשר שיטות קידום אלו.

קידום אתרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד