י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
דרך קצרה ומהירה

הציבור החרדי פורץ לעולם ההייטק

מסלול חדש ופורץ דרך מציע לבני המגזר החרדי דרך קצרה ומהירה לעולם הייטק, המסלול כולל השמה עוד במהלך תקופת ההכשרה!

הציבור החרדי פורץ לעולם ההייטק
עבודה בהייטק צילום: FREEPIK

תקופה לא פשוטה עוברת על עולם ההייטק, חברות רבות ברחבי העולם מצמצמות פעילות ומפטרות עובדים. דווקא בתקופה זו מציעים במכללת IITC לגברים בני המגזר החרדי מסלול הכשרה קצר ואיכותי המבטיח השמה עוד בתקופת ההכשרה, דבר המקנה ביטחון תעסוקתי לאורך תקופה ארוכה.

המסלול נבנה לאור הצלחת המכללה במגזר הכללי והותאם במיוחד למגזר החרדי על מנת להעניק כלים עמם יוכלו להשתלב בהצלחה בתחום. המכללה עובדת בשיתוף פעולה עם חברות מובילות ברחבי הארץ ואלו קולטות את תלמידי המסלול לעבודה עוד במהלך ההכשרה.

במכללה מדגישים כי תקופת ההכשרה הנה כשלושה חודשים של קורסים קצרים וממוקדים בהם מקבלים המשתתפים את הכלים לעבודה בעולם ההייטק ללא צורך בידע מקדים. הקורסים מותאמים לבני המגזר החרדי ומתקיימים בהפרדה מלאה ובהתחשבות בצרכיו המיוחדים של הסטודנט החרדי.

לאחר ההשמה בחברות המובילות ותחילת העבודה יוכלו המשתתפים להמשיך ללימודים מתקדמים נוספים אשר יסייעו בידם להתקדם אל עבר משרות בכירות בתחום.

כעת, לקראת פתיחת מסלול חדש בחודש מרץ הקרוב מזמינים במכללה את בני המגזר החרדי לבוא ולהשתתף במקפצה זו לעולם ההייטק.

"על מנת לעבוד בהייטק לא צריך ללמוד סינית", אומר מנכ"ל המכללה יוני סלוקי. "כיום בקורסים קצרים וממקודים אנו יודעים לתת את הכלים הטובים ביותר על מנת לשלב את המשתתפים בשוק העבודה. עשינו את זה בהצלחה מרובה במגזר הכללי וכעת אנו מעוניינים להעניק את הכלים הללו גם לבני המגזר החרדי. היתרון שלנו הוא שיתוף הפעולה עם חברות רבות אשר שמחות לקלוט את התלמידים עוד בשלב ההכשרה ובכך להבטיח עתיד כלכלי למשתתפים".

להרשמה והצטרפות למסלול הקרוב השאירו פרטים>>>

הייטק חרדים עובדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד