י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בעקבוץ חיסול בכיר בדאע"ש

מחבלים טבחו בעשרות סורים שיצאו ללקט פטריות

ארבעה חיילי קומנדו אמריקאים וכן כלב אחד שהביאו עמם לצורך ביצוע הפעולה, נפצעו במבצע לחיסול בכיר בארגון הטרור. במהלך הפשיטה פוצץ המחבל את עצמו באמצעות חגורת נפץ שלבש על גופו. בתגובה, אנשי דאע"ש רצחו 53 אזרחים בסוריה

מחבלים טבחו בעשרות סורים שיצאו ללקט פטריות
טרוריסטים. אילוסטרציה צילום: Abed Rahim Khatib /Flash90

קומנדו אמריקאי פשט במהלך סוף השבוע על מקום המסתור של אחד ממפקדיו הבכירים של ארגון הטרור 'דאע"ש', ובמהלך הפשיטה פוצץ הלה את עצמו באמצעות חגורת נפץ שלבש על גופו. הבכיר, חמזה אל חומסי, מת במקום, וארבעה חיילי קומנדו אמריקאים וכן כלב אחד שהביאו עמם לצורך ביצוע הפעולה, נפצעו בתקרית.

ארה"ב עדכנה כי כל הפצועים בתקרית, החיילים והכלב, נמצאים במצב יציב. הם הועברו לעיראק לקבלת טיפול ומשם יוטסו לבית החולים צבאי אמריקאי הפועל בגרמניה.

אל חומסי היה המפקד של ארגון דאע"ש במזרח סוריה, וחיסולו אמור להכביד על התפקוד של הארגון באזור. ארה"ב מסרה כי בפעולה נפרדת שאינה קשורה לזאת שכוונה נגד אל חומסי, חוסל איש דאע"ש אחר, שהיה מפקד של יחידת מתנקשים בארגון. לא נמסרו פרטים נוספים, היכן בוצע החיסול ומה היה שמו של המחוסל במבצע.

שעות לאחר מותו של מפקד דאע"ש במזרח סוריה, דווח על טבח שבוצע במערב סוריה, בקרבתה של העיר חומס שנמצאת בשליטה מלאה של אסד ואנשיו. במקרה זה הכינו מחבלים של דאע"ש מארב בשטח פתוח, והצליחו ללכוד עשרות אזרחים שיצאו לשטח הפתוח במטרה ללקוט פטריות, כדי להביא טרף לביתם במדינה שסובלת ממחסור במזון כבר שנים ארוכות בצל מלחמת האזרחים שבין היתר גרמה לנזק עצום בעיר חומס. לפי הדיווחים, אנשי דאע"ש רצחו את כל האזרחים, 53 במספר, ולא הותירו מהם אף לא אחד לפליטה.

סוריה דאעש פטריות ארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד