כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הושק המתחם המפואר 'חסידים סנטר' בבני ברק

תושבי בני ברק והמרכז! אין יותר צורך להתרוצץ בנסיעות לירושלים

הושק המתחם המפואר 'חסידים סנטר' בבני ברק
המתחם החדש 'חסידים סנטר' צילום: באדיבות המצלם

סטייל אמריקה גם בבני ברק. לאחר חודשי ציפייה ארוכים של תושבי בני ברק והמרכז, נחנך ברוב פאר והדר מתחם 'חסידים סנטר' בעיר התורה והחסידות בני ברק. המתחם מאכלס את הטרקלינים המפוארים והמושקעים ביותר בתחום ההלבשה החסידית, ביניהם מותג ההלבשה הנחשק ביותר מארה"ב GB, המותג המבוקש של כובעי הסאמעט החסידיות 'קרוין', מותג רשת 'חסידיש' ומותג ההנעלה החסידית "סטייל שיך".

ערב השקת מתחם 'חסידים סנטר' בני ברק נערך , בהשתתפות ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין, סגן ראש העיר הרב חנוך זייברט, חברי מועצת העיר ואישי ציבור, לצד עשרות בעלי מקצוע ומאות רבות של חברים וידידים.

בהגשה מעוצבת ומושקעת הוגשו למשתתפים כיבוד עשיר כאות תודה והוקרה לספקים ולבעלי המלאכה המקצועיים, ביניהם מעצבים וארכיטקטים, אמני עץ, יועצי תאורה, תקשורת ומצלמות אבטחה - כולם מהשורה הראשונה בתחומם - שנטלו חלק בהקמת המתחם ולא חסכו שעות על גבי שעות במחשבה על כל פרט ופרט, קטן כגדול, כפי שמשתקף בשטח לכל המבקרים במתחם. כמו כן ולא פחות חשוב על שהשקיעו לילות כימים בעמידה בלוח הזמנים הקשיח כדי להכשיר את המקום ולהעמידו על תילו לקראת החגים ולחסוך בכך מתושבי בני ברק והמרכז את ההתרוצצות לקניות לקראת החגים למתחם 'חסידים סנטר' בירושלים, כפי שנאלצו לעשות זאת אשתקד.

כאמור, מתחם 'חסידים סנטר' מאכלס בתוכו את מותג ההלבשה הנחשק ביותר בציבור החסידי בכל העולם - GB – בו ניתן להשיג את הדגמים העדכניים והחדשניים ביותר מהשנה האחרונה של הרשת העולמית בכל הקטגוריות: בעקיטשעס פרחוניים, קאפעטעס, חליפות ועוד.

כך גם ניתן יהיה בקרוב להשיג ב'קרוין' הממוקם ב'חסידים סנטר' החדש בבני ברק את הדגמים העדכניים ביותר של כובעי הסאמעט, במגוון המידות ובשלל הצורות והדוגמאות המותאמות למגוון החסידויות והקהילות השונות.

כמו כן חנות 'חסידיש' בבני ברק העתיקה אף היא כתובתה למתחם 'חסידים סנטר'. במקום ניתן להשיג מגוון רחב של תשמישי קדושה: טליתות, עטרות מכסף טהור לטליתות, מגוון רחב של נרתיקים לטלית ותפילין, קיטלאך, גארטלאך, כיפות במגוון סגנונות חסידיים ועם דוגמאות לילדים, לצד כל צרכי ההלבשה החסידית, החל מחולצות, צעיפים, סוודרים, גרביים, הלבשה תחתונה, פיז'מות חסידיות ועוד. בחנות ההנעלה "סטייל שיך" יהיה ניתן להשיג בקרוב מגוון ענק של מותגי הנעלה חסידיים איכותיים, בשלל דוגמאות עדינות לחול ולשבת, עם שרוכים ובלי שרוכים, פערטיל שיך ועוד, לצד מותגי נעליים אורתופדיים איכותיים.

מתחם 'חסידים סנטר' החדש בבני ברק נועד לשרת את כלל תושבי העיר החסידיים ואת כלל הציבור החסידי המתגורר בערים אלעד, פתח תקוה, נתניה, אשדוד, חיפה, קרית גת ועוד. המתחם החדש והמפואר ממוקם ברח' שלמה המלך 12 בבני ברק.

הלבשה לגברים G&G

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד