כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

כך תמנעו ביעילות תפרחת חיתולים בקרב תינוקות

אחד הדברים שמעסיק הורים לתינוקות הוא תפרחת חיתולים. התפרחת הינה תופעה שכיחה מאוד אצל תינוקות מגיל לידה ועד הגמילה מחיתולים המתרחשת באזור גיל 3. התופעה גורמת לסבל ואי נוחות אצל התינוק ויכולה אף להתבטא בשינוי בהתנהגות התינוק בבכי וחוסר מנוחה

כך תמנעו ביעילות תפרחת חיתולים בקרב תינוקות
ד"ר פישר תינוקות וילדים אוליביול צילום: יח"צ

הסיבה המרכזית להיווצרות תפרחת חיתולים היא מגע ישיר של עור התינוק העדין עם ההפרשות וכן לחות וחום באזור ההחתלה שיוצרים ריבוי חיידקים ופטריות באזור זה. בנוסף גם שינויי מזג אוויר בעונות המעבר, שפשוף של החיתול או הבגד במקרה שהם צמודים והדוקים מידי או עור רגיש יכול לגרום להתפתחות של תפרחת חיתולים.

ברוב המקרים הטיפול בתפרחת חיתולים יכול להיעשות בבית וניתן למנוע את התופעה באמצעות שמירה על היגיינה באזור ההחתלה לאורך כל היום. החל מהחלפת החיתול בתדירות גבוהה כדי לצמצם מגע ישיר של ההפרשות עם העור, ניקוי האזור ביסודיות עם מגבונים מיוחדים המסייעים למניעת תפרחת חיתולים. כמו כן, שימוש במשחת החתלה, הקפדה על אמבטיה יומית ורחצה יסודית עם אל סבון המותאם לעורו העדין של התינוק ועד הסרת החיתול למשך זמן ארוך ככל האפשר, על מנת לשחרר את הלחץ של החיתול.

על מנת להתמודד עם התופעה, פיתחו במעבדות המחקר של ד"ר פישר פתרון יעיל ואפקטיבי:  אוליביול, משחת החתלה טיפולית בעלת נוסחא ייחודית לטיפול והגנה מקסימלית מפני גירויים ואדמומיות. המשחה המכילה ריכוז גבוה שלzinc Oxide  ומרכיבים איכותיים נוספים כמו שמן זית ותמצית מצמח הליקוריציה המסייעים בהרגעת עור התינוק, בטיפול ובמניעת תפרחת חיתולים לאורך זמן. המשחה יעילה במיוחד תוך 24 שעות, ללא פראבנים, ללא צבע ובושם מלאכותיים, היפואלרגני וסנסיטיב -המתאים לעור רגיש במיוחד.

טיפים למניעת וטיפול בתופעת תפרחת חיתולים:

  • שימרו על היגיינת העור של התינוק לאורך כל היום: הקפידו להחליף חיתול בתדירות גבוהה כדי לצמצם את המגע הישיר של ההפרשות עם העור הגורמות לגירוי ואלרגיה.
  • הכינו תיק ובו מגבונים המסייעים לטיפול ומניעת תפרחת חיתולים ומשחת החתלה טיפולית במטרה למנוע תפרחת חיתולים גם כשנמצאים מחוץ לבית לזמן ממושך.
  • הקפידו על שימוש במשחה עם ריכוז גבוה של zinc Oxide ומרכיבים איכותיים נוספים המסייעים בהרגעת עור התינוק, בטיפול ובמניעת תפרחת חיתולים לאורך זמן.
  • בעת החלפת חיתול בזמן השהייה בבית, מומלץ לרחוץ את האזור במים חמימים ולהשתמש באל סבון המותאם לעורו העדין והרגיש של התינוק.
  • מומלץ להסיר את החיתול למשך זמן ארוך במידת האפשר על מנת לשחרר את הלחץ של החיתול וכדי לאוורר את האזור.
  • במקרים של הרעה במצב יש לפנות לרופא המטפל.

בד"ר פישר משלבים למעלה מ-55 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינלאומי כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, על-פי תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים תוך שימוש במרכיבים מהמתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר. מפעלי ד"ר פישר הינם בעלי תו תקן הפלטינה היוקרתי של מכון התקנים הישראלי המעיד על מצוינות תפעולית ועמידה ב-5 תקני איכות מחמירים: ייצור תכשירים קוסמטיים ואביזרים רפואיים, איכות הסביבה, בטיחות וניהול מערכות. תכשירי ד"ר פישר הינם בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.

 

ד"ר פישר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד