כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
היענות חסרת תקדים

כ-300 נשים השתתפו באירוע מיוחד לקידום בריאות של מכבי שירותי בריאות באלעד

את הערב הנחתה הגב' הניה שוחט, ובמהלכו התקיימה גם הרצאתו של משמח הלבבות הרב מאיר שוורץ, נערכה פעילות ותוכנית אומנותית של הגב' יעל כליפא וכן הרצאה של הרבנית חגית שירה. חברות מכבי הודו להנהלת המרחב על הפעילות המעצימה והמרגשת

כ-300 נשים השתתפו באירוע מיוחד לקידום בריאות של מכבי שירותי בריאות באלעד
מכבי אלעד אירוע נשים צילום: יח"צ

לאורך הערב, נשאה דברים הגברת פרידה סנאדו, מנהלת המרכז הרפואי נחלת יצחק, ועדכנה במגוון שירותי הבריאות והחידושים האחרונים במרכזים הרפואיים בעיר. בנוסף, התייחסה בהיבט הרפואי המנהלת הרפואית של מכבי במרחב אלעד, ד"ר אילנית יבלון, והדגישה את חשיבות תחום המניעה והגילוי המוקדם, מציל החיים, ועל כך שמכבי שירותי בריאות עושה מאמצים ייחודיים להנגיש לנשות אלעד בדיקות סקר ומניעה. כחלק מהנגשת השירות עד הבית תגיע ניידת לבדיקות סקר שתמוקם מול סניף נסים גאון בתאריך ז' אדר, 28.2.23.

את הערב הנחתה הגב' הניה שוחט, ובמהלכו התקיימה גם הרצאתו של משמח הלבבות הרב מאיר שוורץ, נערכה פעילות ותוכנית אומנותית של הגב' יעל כליפא וכן הרצאה של הרבנית חגית שירה. חברות מכבי הודו להנהלת המרחב על הפעילות המעצימה והמרגשת.

כחלק מהובלת יוזמות לטובת הקהילה במטרה לקדם בריאות ולשפר את איכות החיים, ערכה מכבי שירותי בריאות ערב קידום בריאות ייעודי לחברות מכבי באלעד. ההיענות היתה מרשימה, וכ-300 נשים השתתפו בערב שהביא תכנים מותאמים בנושאי בריאות וקידום שמירה על אורח חיים בריא. 

במהלך האירוע, אותו הנחתה בטוב טעם הגב' הניה שוחט, נשאה דברים מנהלת המרכז רפואי 'נחלת יצחק' הגב'  פרידה סנאדו, וכן המנהלת הרפואית במרחב אלעד ד"ר אילנית יבלון, שהעבירו מסרים ותכנים אודות שירותי הבריאות המתקדמים בעיר אלעד, פריסת השירותים הרחבה, חשיבות תחום המניעה והגילוי המוקדם  והביאו לידיעת הנוכחות את החידושים האחרונים במרכזים הרפואיים של מכבי בעיר. כמו כן, בערב המיוחד התקיימו גם הרצאתם של משמח הלבבות הרב מאיר שוורץ והרבנית חגית שירה בנושא חיזוק והעצמה בחיוך ושמחה לשמירה על הבריאות הפיזית והנפשית, לצד תכנית אמנותית של שירה וקצב עם האמנית יעל כליפא, שסחפה את המשתתפות והכניסה את כולן לקצב בריא לגוף ולנפש.

ערב הבריאות המיוחד הינו חלק משלל יוזמות שמקדמת מכבי לטובת החברים בעיר אלעד, וזאת לצד העשייה השוטפת שמספקת שירותי בריאות מתקדמים ונגישים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. במכבי רואים בפעילויות מסוג זה חשיבות רבה בהיותן חלק מהעשייה הכוללת וממעטפת השירותים הניתנים על ידי מיטב המומחים.

מנהל מרחב אלעד במכבי, ר' מרדכי שחורי: "פעילות זו מצטרפת למכלול השירותים של מכבי לטובת תושבי העיר. אנו רואים חשיבות גדולה ביוזמות המקדמות בריאות בקרב התושבים, וכן פועלים לספק מעטפת העוסקת בהיבטים מניעתיים המעלים את המודעות לשמירה על אורח חיים בריא בגוף ובנפש. כמובן שבמקביל נמשיך כל העת לספק לחברים את מיטב השירותים בסטנדרט הגבוה ביותר". 

 

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד