כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
האדמו"ר מלוצק הופיע בהדרו

בהתכנסות רבני הישיבה נחשף הנתון המדהים

רבני הישיבה לשנות הקיבוץ "חיי תורה" התאספו לכינוס התוועדות מיוחד בראשות האדמו"ר מלוצק אשר נשא דברי ברכה והדרכה, במהלך האסיפה ציון ההצלחה המפוארת בשנה האחרונה עם למעלה משישים תלמידים שזכו להעמיד את ביתם

בהתכנסות רבני הישיבה נחשף הנתון המדהים
התכנסות רבני ישיבת חיי תורה צילום: מענדי קורנט

אסיפה היסטורית מיוחדת במינה התקיימה לכלל רבני הישיבה לשנות הקיבוץ "חיי תורה" בראשות קברניטי הישיבה ובראשם ראש הישיבה הגר"י הולצמן. כינוס אשר לא ראתה ישיבת חיי תורה מיום היווסדה, וב"ה השפעתה ניכרת בהתרוממות והתעלות רוח הישיבה למעלה מדרך הטבע, ובוודאי בע"ה אסיפה זו תיתן את אותותיה בהשפעתה על עתיד הישיבה בחינוך התלמידים ובהכוונתם.

האסיפה המיוחדת התקיימה, כאשר כאיש אחד בלב אחד התאספו כל רבני הישיבה אשר משקיעים כל כוחם ומרצם בהרבצת תורה ועבודת ה' בלב הבחורים, למען חיזוק ועידוד התלמידים היקרים שיחיו, במטרה לחוות יחד את ההוואי השורה בין כותלי הישיבה, ובצוותא חדא להתייעץ ולחשוב איך משפיעים יותר, איך מרימים יותר, איך מכניסים את השמחה בתורה ובעבודת ה' גם בתקופות אשר עול ולחץ השידוכים דוחק.

בכינוס הנעלה השתתף הגה"צ רבי אליהו רוזנבלום מראשי ישיבת "שערי יושר" בארה"ב, בנו של הגאון רבי יוסף רוזנבלום זצ"ל ראש ישיבת "שערי יושר" ומקברניטי היהדות החרדית בארה"ב, אשר הגיע מיוחד מעבר הים, לגודל הערכתו לישיבה הק' שרוחו חופפת ומפעפעת בה, ומשקיע רבות למען קיום והצלחת המקום בכל מה שאפשר. הגר"א רוזנבלום אשר ידיו רב לו בנבכי החינוך בדורנו שוחח ארוכות עם רבני הישיבה, חיזקם והלהיב את רוחם להמשיך בעבודת הקודש להחיות את בני הישיבה הקדושה העומדים בתקופה המורכבת של שנות הקיבוץ.

ראש הישיבה הגה"ח רבי יעקב הולצמן השמיע מילים היוצאים מן הלב על מטרת קיום ויסוד הישיבה, ויחד ליבנו את תפקידי הישיבה ורבניה, כאשר שימת לב ודגש מיוחדת ניתנה להעמיד את יסודות חינוך הבנים בנבכי התקופה, לחזק את רוחם ולעודדם בתקופה בה הם ממתינים לבניית ביתם במהרה.

בחרדת קודש ובהדרת הכבוד זכו רבני הישיבה לקבל את פני האדמו"ר מלוצק - אשר משפיע מהודו זיוו וברכתו תדיר על הישיבה - שהופיע בהדרו ונשא מדברות קודשו ורומם את קברניטי הישיבה בדברים מרוממים ומחזקים. לאחר מכן המשיך במשך שעה ארוכה לשמוע את לבטיהם ושאלותיהם של כל רבני הישיבה, והתייחס לכל שאלה בפרטנות ואף יצא מגדרו לענות בארוכה ולהעמיד את יסודות החינוך בעוז ובגאון.

בסיפוק גדול ציינו רבני הישיבה את העובדה המרנינה והמשמחת, כי במשך השנה האחרונה הקימו למעלה משישים בחורים יקרים תלמידי הישיבה את ביתם בישראל בשעטו"מ, כאשר באו בברית הנישואין עם משפחות מפוארות ומיוחסות בישראל. בהתרגשות ציינו כי זה הוא האות והסימן כי חפץ ה' בידינו מצליח וכי שם שמים מתאהב על ידינו. בתפילה שעוד ישמע בהרי יהודה ובחוצות ירושלים, ובמהרה יזכו כל בני הישיבה להקים את ביתם על אדני התורה והחסידות ע"ד רועי ומאורי הדור המלווים את רוחה ודרכה של הישיבה.

חיי תורה לוצק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד