כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
שירות חדש

קלי קלות: כך תשיגו וי כחול באינסטגרם

'מטא' חברת האם של פייסבוק ואינסטגרם, תשיק מינוי חדש דמוי Twitter Blue בשם Meta Verified. צוקרברג הודיע כי המינוי החדש יעניק למשתמשים תג כחול, שכבת הגנה נוספת למניעת התחזות וגישה מהירה לשירות לקוחות לטיפול בבעיות וסוגיות שונות

קלי קלות: כך תשיגו וי כחול באינסטגרם
וי כחול צילום: Canva

מארק צוקרברג הודיע בעמוד הפייסבוק שלו כי Meta, חברת האם של פייסבוק ואינסטגרם, תשיק מינוי חדש דמוי Twitter Blue בשם Meta Verified. צוקרברג הודיע כי המינוי החדש יעניק למשתמשים תג כחול, שכבת הגנה נוספת למניעת התחזות וגישה מהירה לשירות לקוחות לטיפול בבעיות וסוגיות שונות. 

צוקרברג הסביר בפוסט שכתב כי הפיצ'ר החדש "יגביר את האותנטיות והאבטחה בשירותים שלנו". עוד ציין כי "בונוסים נוספים למשלמים הם סטיקרים בלעדיים לסטוריז ולרילז וכן, מתנה חודשית של 100 "כוכבים", אותם מטבעות וירטואליים שמשמשים לצורך עידוד יוצרים עצמאיים בפלטפורמות של מטא. יש לציין כי הוי הכחול ("תג מאומת") יחול הן בפייסבוק והן באינסטגרם.

איך נרשמים?

משתמשים יתבקשו להעביר למטא תעודות זיהוי רשמיות, שהונפקו על ידי המדינה, כמו תעודת זהות, רישיון או דרכון – כדי לוודא שהם באמת מי שהם טוענים; שנית, המינוי יהיה זמין רק למשתמשים בני 18 ומעלה (לא שיש כל-כך הרבה משתמשים מתחת לגיל 18 בפייסבוק); במטא גם מדגישים שחשבונות שאומתו לפני ההכרזה של היום יישארו מאומתים. בשלב הראשון התוכנית החדשה תהיה זמינה בניו זילנד ובאוסטרליה, כשאם הכל יילך כשורה, היא תוצע בהמשך במדינות נוספות.

כמה זה יעלה לנו?

ע"פ הפרסום בgeektime', עבור המינוי החדש תשלמו 12 דולר בחודש, אלא אם תבחרו לעשות את זה דרך חנויות האפליקציות של אפל וגוגל, ואז תשלמו 15 דולר בחודש – סכום שמגלם את העמלה שגובות החברות ממטא – שמגולגל חזרה אל המשתמשים. גם כאן מדובר באימוץ המדיניות שנקטו מאסק וטוויטר. כזכור, טוויטר גובה 8 דולר מחיר בסיס או 12 דולר עם "מס החנויות".

וי כחול פייסבוק רשתות חברתיות מארק צוקרברג משתמשים אינסטגרם (Instagram)

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד