כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
150 מטפים

שוטרים השתכרו והציתו בטעות מכונית עם פצצות בנזין

משטרת קנט פתחה בחקירה בעקבות האשמות כי שוטרים שיכורים השליכו פצצות זה על זה כשהם היו במרכז אימונים למקרי התפרעויות. השוטרים ניסו להתמודד עם השריפה בעצמם אך נזקקו ל-150 מטפים, וזאת כדי שלא ייתפרסם תיעוד המקרה

שוטרים השתכרו והציתו בטעות מכונית עם פצצות בנזין
שוטרים בלונדון. אילוסטרציה צילום: pixabay

שוטרים בעיר קנט בדרום-מזרח בריטניה הציתו בשנה שעברה שריפה, שהצריכה שימוש ב-150 מטפים לפעולות הכיבוי. המקרה אירע לאחר שהשוטרים השתכרו ואף השליכו בקבוקי תבערה זה על זה. המשטרה המקומית פתחה בחקירה לגבי האירוע במהלכו נהרסה ניידת משטרתית במרכז האימונים בעיר.

לדברי מקור משטרתי ששוחח עם העיתון הבריטי ה'דיילי מייל', חמישה שוטרים בריטיים ושני שוטרים קנדיים יצאו לשתות לשוכרה לאחר יום האימונים, לאחר מספר שעות של שתיה הם החלו להשתולל, לפגוע בעוברים ושבים עד שלבסוף החלו לזרוק אחד על השני את פצצות התבערה. האירוע נפסק רק כאשר הם פגעו בטעות במכונית שכתוצאה מהפגיעה עלתה באש. השוטרים לא הזעיקו את מכבי האש כי הם חששו מתיעוד האירוע שעלול להתפרסם ברשתות החברתיות.

מקור משטרתי אמר כי השוטרים השיכורים, חמישה גברים ושתי נשים, ניסו להתמודד עם השריפה בעצמם אך נזקקו ל-150 מטפים לצורך כיבויה.

במרכז ההכשרה המשטרתי הוקמה עיר מדומה לאימוני אירועים המוניים כמו הפגנות שמצריכים  שמירה על הסדר הציבורי. בקמפוס, שוטרים מתאמנים לקראת התפרעויות הכולות התמודדות עם המון אלים שזורק אבנים, בקבוקי זכוכית ואפילו פצצות בנזין אמיתיות.

המקור אמר: "זה נס שאיש לא נהרג או נפצע קשה. הטיפשות והשחצנות של האנשים האלה מטרידה".

דובר משטרת קנט אמר: "אנחנו חוקרים דיווח לפיה שוטרים פגעו בסדר הציבורי, הציתו מתקן אימונים משטרתי בעיר קנט ביום רביעי, בזמן שלא היו בתפקידם".

בקבוקי תבערה בנזין משטרת בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד