כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"החלטה בלתי מידתית"

הרוצח לא שילם פיצויים וימשיך לרצות עונשו

בפעם השנייה נדחתה בקשתו לשחרור מוקדם של הרוצח פרנסואה אבוטבול שרצח את הנער רענן לוי לפני 18 שנים. הוועדה שהתכנסה בעניינו נימקה כי הסיבה היא מפני ש"לא העביר את כספי הפיצויים"

הרוצח לא שילם פיצויים וימשיך לרצות עונשו
האסיר פרנסואה אבוטבול צילום: אורי לנץ, פלאש 90

18 שנים אחרי רצח הנער רענן לוי ז"ל בן ה-18, נדחתה בקשתו של הרוצח פרנסואה אבוטבול לקציבת מאסר העולם שנגזר עליו. כך פורסם ב'כאן 11'.

מדובר בדחייה השנייה שמקבל אבוטבול, זאת לאחר שוועדה שהתכנסה בעניינו נימקה את החלטתה בכך שהרוצח לא שילם את כספי הפיצויים למשפחת הקרבן שנפסקו נגדו במסגרת ההליך האזרחי. אבוטבול מתכוון לעתור לבית המשפט נגד ההחלטה.

סנגוריו של הרוצח, עורכי הדין דוד יפתח ומאור שגב, מסרו בתגובה: "מדובר בהחלטה בלתי מידתית, אבוטבול עבר הליך שיקום משמעותי ונקבע כי המסוכנות שלו נמוכה. צר לנו שהוועדה החליטה שלא לקצוב את עונשו, על אף שעומד בכל הפרמטרים. אנו נעתור על כך לבית המשפט".

בסוף החודש שעבר פורסם ב'כאן חדשות' כי שירות בתי הסוהר החמיר בעת האחרונה את תנאי הכליאה של אבוטבול, כאשר בין היתר, צומצמו עבורו ביקורי המשפחה. גורם בשב"ס ציין כי לא הייתה החלטה גורפת לצמצום ביקורי משפחה בשב"ס, אלא שמדובר ככל הנראה בהחלטה ספציפית נגד אבוטבול.

פרנסואה אבוטבול מאסר עולם קיצור עונש שירות בתי הסוהר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד