כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

בחסות מרכנתיל: מאות בכנס ירושלים לעסקים

"חשוב למרכנתיל להיות בשביל הבוחרים בנתיב היזמות והעסקים עם סל כלים מותאם". ציין מר גדי שובל, מנהל המחלקה לקרנות עסקים בבנק  מרכנתיל בפני מאות אנשי העסקים אשר השתתפו בכנס ירושלים לעסקים היוקרתי שנערך במלון VERT בירושלים

בחסות מרכנתיל: מאות בכנס ירושלים לעסקים
מרכנתיל כנס ירושלים לעסקים צילום: אבי חיון

מאות אנשי עסקים ונציגי גופים עסקיים מובילים השתתפו השנה בכנס ירושלים לעסקים. בכנס השנתי, הנחשב ליוקרתי ומכובד, השתתפו ונשאו דברים נציגי בנק מרכנתיל שהעניק את חסותו לכנס.

כנס ירושלים לעסקים השנתי התקיים השנה במלון VERT בירושלים, והשתתפו בו ראש העיר ירושלים מר משה ליאון, מנכ"לית הסוכנות לעסקים קטנים גב' נעמי היימן רייש, ראשי אגפים בעירייה, מאות אנשי עסקים, תעשיינים ויזמים. הכנס, שנחשב ליוקרתי ומכובד, אירח את נציגי בנק מרכנתיל שאף העניק את חסותו לאירוע.

מטעם הבנק נכחו מנהלת אזור ירושלים והדרום גב' יעל קלמנוביץ', וכן צוות נוסף ממנהלת ירושלים – מנהל האשראי מר יוסי בן שטרית, רפרנטית אשראי גב' ויויאן קדמי, אחראי שיווק ומכירות מר איתמר גלילי ומנהל סניף רוממה מר רועי ברמן. מהנהלת הבנק השתתפו מנהל המחלקה לקרנות עסקים מר גדי שובל ומנהל שיווק פלח חרדי בבנק מרכנתיל מר שי בוחבוט

אחת ההרצאות להן זכו המשתתפים להקשיב, הייתה מפיו של גדי שובל, מנהל מח' קרנות לעסקים בבנק מרכנתיל. שובל ציין בפני בעלי העסקים כי: "חשוב למרכנתיל להיות בשביל הבוחרים בנתיב היזמות והעסקים עם סל כלים מותאם. סיוע זה ניתן גם באמצעות הלוואות במסגרת הקרנות לעסקים בערבות מדינה, הכוונה עסקית וייעוץ כלכלי. הכלכלה הישראלית רוצה סיפורי הצלחה עסקיים, כי המשמעות של כל סיפור כזה היא צמיחה – בתעסוקה, בהכנסה הלאומית ועוד. באמצעות צמיחתם של עסקים קטנים – צומחת הכלכלה. אנו שוקדים כל העת על מענים עבור אותם יזמים או בעלי עסקים כדי שיזניקו את העסקים שלהם קדימה בהיבט הכלכלי, ויוכלו לפתח ולהחזיק את העסק בצורה מוצלחת ויעילה".

שובל הוסיף והסביר למשתתפי הכנס את העקרונות הכלליים של קרן בערבות מדינה. בנוסף, הוא סיפר על הקרן החדשה ואת הרעיונות שיש למרכנתיל לקרן. בין השאר, על תהליך מעודכן ומקוצר לאישור, בטוחות מופחתות, פטור מעמלת טיפול והטבות נוספות. שובל סיים את הרצאתו עם עדות על עסק שמכיר בירושלים, אשר התחיל מסדנת אלומיניום קטנה וצמח לחברה מובילה בתחומה בעולם.

חשוב לציין, כי אין באמור כדי  להוות המלצה או הצעה למתן הלוואה כלשהי ואינו מהווה ייעוץ או מחליף לשיקול דעת עצמאי של הלקוח ולצורך בבחינת בקשת הלוואה בהתחשב בנתונים ובצרכי הלקוח. האמור כאן משקף את דעותיהם והערכותיהם של עורכיו למטרת אינפורמציה בלבד ומובא כחומר רקע בלבד. הניתוח במאמר זה נעשה בהתבסס על מידע אשר פורסם ו/או היה נגיש לכלל הציבור. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

בנק מרכנתיל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד