כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

קפריסין- חופשה משפחתית במרחק של שעת טיסה

עלויות המלונות בישראל לעומת הדילים האטרקטיביים שמציעות חברות התיירות לקפריסין, הופכת את האי השכן ליעד מבוקש על ידי הישראלים, שמצדם משקיעים ללא הרף בבניית מתחמי אירוח יוקרתיים ועשירים, מלונות הכל כלול שמציעים פארק מים, חוף פרטי, ספורט ימי, בתי קפה ומסעדות בשטח המלון ושלל אטרקציות נוספות

קפריסין- חופשה משפחתית במרחק של שעת טיסה
קפריסין צילום: FREEPIK

מלון למשפחות עם ילדים

אחת השאלות שעולות בעת תכנון חופשה וחיפוש דילים לקפריסין, היא האם  להתאכסן במלון ברמת אירוח טובה שמציע ארוחת בוקר או חצי פנסיון ובריכה שחיה נחמדה, ולמצוא את עיקר התעסוקה, האטרקציות מחוץ למלון, או להנות מחופשת בטן גב במתחם אירוח רחב ומפנק יותר בסגנון הכל כלול.

מלון הכל כלול עם פארק מים

יתרונות:

ניתן למצוא דילים לקפריסין הכוללים מלונות העל כלול מפנקים במחירים נוחים ואטרקטיביים. חופשה עם ילדים עשויה להיות יקרה מאוד עם הצורך להתנייד ממקום למקום, לאכול בחוץ, להתפנק במשקאות קרים וגלידות במהלך היום ולרכוש כרטיסים לאתרים ולאטרקציות.

מתחם אירוח הכל כלול מאפשר להותיר את הארנק בכספת החדר במלון, ולהסתובב בין מתקני המלון המפנקים, לקבל גלידות, משקאות, עוגות, נשנושים ופינוקים ללא הגבלה על שפת הבריכה, בבתי הקפה וחדר האוכל של המלון, להנות מצוותי בידור ופנאי, חדרי משחקים, פארק מים ושלל אטרקציות בתחומי המלון ללא עלות נוספת. במרבית המקרים מדובר יהיה בחופשה משתלמת ובאווירת שפע.

חסרונות:

טיסה לחו"ל ושהיה במדינה אחרת ללא שוטטות, היכרות עם התרבות המקומית, השווקים והאטרקציות במקום, עשוי לגרום לתחושת החמצה.

בילוי מספר רב של ימים במלון עשוי להביא למיצוי ולשעמום.

פספוס של חוויית הקניות שמהווה חלק בלתי נפרד מכל חופשה ובילוי בחו"ל.

ההמלצה שלנו

חופשה עם ילדים במלון הכל כלול עם פארק מים בקפריסין היא חופשה משתלמת ומהנה במיוחד. מומלץ לצאת לחופשה כזאת בהרכב רחב מן ההרכב המשפחתי, משפחות עם ילדים  נוספים שירחיבו את המעגל ויעוררו את הילדים לעניין ולבילוי משותף.

למרות הקונספט הכל כלול מומלץ לצאת מן המלון ולהקדיש זמן להיכרות עם התרבות המקומית, השווקים, החוויה הקולינרית האותנטית מחוץ למלון וכמובן קניות.

קפריסין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד