כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
נחשף במסמכים שהודלפו

"תסביכי ילדות": מה חושבים בשירות החשאי הרוסי על פוטין?

במסמכי ריגול שדלפו נחשף כי אנשי השירות החשאי של פוטין מאמינים כי הוא שקרן נרקיסיסטי בריוני שאי אפשר לסמוך עליו. "הוא מקיף את עצמו באנשים כמו אלה שנהגו להציק לו בילדותו, כי הוא משתוקק לכוח"

הנשיא פוטין
הנשיא פוטין צילום: הדס פרוש, פלאש 90

"ולדימיר פוטין הוא שקרן נרקיסיסטי בריוני שאי אפשר לסמוך עליו", כך נחשף במסמכים של השירות החשאי הרוסי (ה-FSB) בהם מרגליו שלו עצמו מעריכים את אישיותו.

מקורבים ל-FSB לעגו לנשיא וטענו כי הוא בעל "הפרעות נרקיסיסטיות, אולי בגלל תסביכי ילדות". לטענתם הוא מקיף את עצמו באנשים כמו אלה שנהגו להציק לו בילדותו, כי הוא משתוקק לכוח. עוד נכתב בהערכה, כי לא ניתן לסמוך על פוטין מכיוון שהוא משקר לעתים קרובות ואינו לוקח אחריות או חש אשמה על מעשיו.

ארגון זכויות האדם הרוסי גולאגו הדליף ל'סאן' הבריטי מידע שהביא גישה לחפרפרת שפועלת נגד פוטין. הפעיל האנטי מלחמה הגולה ולדימיר אוסצ'קין שלח אימיילים פנימיים של ה-FSB וחשף כיצד השירות החשאי הרוסי באמת רואה את הנשיא הרוסי. המקור נקרא "רוח השינוי" והיה בקשר שוטף עם ארגון גולאגו.

המקורב אומר שאת פגמי האישיות של פוטין ניתן לייחס לילדותו: פוטין מסתיר חיי משפחה ומידע על הוריו, וחי בסודיות מוחלטת סביב ילדיו וחייו האישיים. "רוח השינוי" מתאר כיצד מקורביו של פוטין הם אנשים שיכולים להיות סביבו - בדיוק כפי שהיה בילדותו כשגדל בלנינגרד (כיום סנט פטרסבורג). "הוא מנסה להקיף את עצמו בסוג האנשים שמהם הוא כיבד/פחד בילדותו, טיפוס פסיכוטי, שעליהם עכשיו יש לו כוח", אמר המקור.

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין בריון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד