כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

יישוב בפריחה: הקהילה החרדית ב'אחיסמך' לקראת גל אכלוס נוסף

למעלה מאלפיים משפחות חרדיות איכותיות ובני תורה כבר מתגוררות ב'אחיסמך' ונהנים משפע של מוסדות תורה וחינוך איכותיים, גנים מוריקים ואמצעי תחבורה מהירים • בימים אלו נערכים בפרויקט "פסטורל" לשלב מסירת הדירות הראשון ומציעים דופלקסים מפוארים אחרונים

יישוב בפריחה: הקהילה החרדית ב'אחיסמך' לקראת גל אכלוס נוסף
שכונת גני איילון שנבנתה ע״י תדהר צילום: יח"צ

הקהילה החרדית בשכונת גני איילון -אחיסמך שבלוד ממשיכה בתנופת התרחבות, כאשר יותר ויותר אברכים איכותיים מכל רחבי הארץ מוצאים בה את מקומם הראוי, ומצטרפים למעל אלפיים חרדיות בני תורה שכבר מתגוררים במקום ונהנים משפע מוסדות תורה, כוללים, תלמודי תורה, בתי ספר לבנות והכל על טהרת הקודש ובאווירה רוחנית גבוהה.

קול התורה מהדד מכל מבתי המדרש והכוללים, כאשר למעלה מ-500 אברכים שוקדים על תלמודם ביותר מ- 15 כוללים. כל זאת לצד מוסדות חינוך לבנים ולבנות מהמעולים ביותר המאכלסים מאות תלמידים ותלמידות כ"י. הווי של קהילה חרדית ככל קהילות הקודש בארץ והכל מתוך הרחבת הדעת. בנינים מפוארים, גינות מעוצבות עם מתקנים להנאת הילדים והמשפחות, וכמובן אמצעי תחבורה סדירים ומהירים. בנוסף, הפרויקט ממוקם כ-10 דקות נסיעה לתל אביב, מרכז התעסוקה הגדול של מדינת ישראל, מה שמאפשר שפע של מקומות עבודה.

אחד המקומות המבוקשים בשכונה הוא פרויקט "פסטורל" הניצב מול הנוף הפתוח והמרהיב, ואותו בונה חברת 'תדהר' בעלת המוניטין הרב. מדובר במתחם מגורים איכותי, בדירות עם מפרט עשיר בסטנדרט גבוה כולל ריצוף יוקרתי, יחידות הורים בכל הדירות, ו-3 חדרי שירותים. בכל הדירות הושם דגש על תכנון מוקפד הכולל חללים גדולים ומרווחים, מטבח פרקטי ברמה גבוהה עם אפשרויות בחירה ותכנון לפי דרישת הלקוח, מרפסות סוכה גדולות 14 מ"ר, חניון תת קרקעי, וסטנדרט בנייה גבוה ואיכותי במיוחד.

תנופת הביקושים בפרויקט נמשכת כל העת ובימים אלו הושלם שיווק של כ-70% משלב א' בפרויקט. יצוין כי הבניינים הראשונים מתוך 8 הבניינים של שלב א' ממתינים לטופס 4 שיגיע בקרוב, כאשר בהנהלת הפרויקט עושים מאמצים למסור את הדירות בפועל עוד לפני חג הפסח הקרוב. כמו כן, בימים אלו מוצעים לשיווק דופלקסים אחרונים מפוארים, 160 מ"ר, בעלי שני מפלסים, בסטנדרט בניה גבוה מאד.

רבים מהרוכשים מזהים את הפוטנציאל של אחיסמך הסמוכה לערים החרדיות במרכז הארץ ועושים חשבון פשוט: בתמורה לאותו מחיר של דירת 2.5 חדרים קטנה בבני ברק, הם מעדיפים לרכוש דירת ארבעה חדרים רחבה מפוארת בפסטורל עם נוף מרהיב וקרבה של 20 דקות נסיעה בלבד מבני ברק. ובנוסף, פסטורל הוא הפרויקט היחידי בשוק המציע דירה במסירה כמעט מיידית, תוך 4-8 חודשים בלבד. יצוין, כי נותרו מספר דירות למכירה בתנאים אטרקטיביים בבניינים הראשונים שיימסרו בטווח הקרוב. 

מאחורי "פסטורל" עומדות החברות 'ארידר יזמות' - בעלת ניסיון ניהולי וידע מקצועי בייזום פרויקטים למגורים בהיקפים גדולים, ו'תדהר' - חברת הבנייה הפרטית הגדולה בישראל שכבר בנתה באחיסמך למעלה מ-1,200 יח"ד. הנתונים הפיננסים של הקבוצות מצביעים על האיתנות הכלכלית ועל בסיס ההון היציב, המקנות להם יכולת פיננסית גבוהה לבצע כל פרויקט, בכל היקף וללא מגבלה. שיתוף הפעולה העסקי בין 'תדהר' ל'ארידר יזמות' יוצר הזדמנות עסקית והשקעה בטוחה ומשתלמת, מתוך ביטחון אישי ושקט נפשי הנשענים על איכות אמינות ומקצועיות.

אחיסמך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד