כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
באמצעות ראש המל"ל

נחשף ערוץ השיחות החשאי בין לשכת נתניהו ללשכת אבו מאזן

מזה למעלה מחודש באים ראש המל"ל הנגבי ויועצו של יו"ר הרשות אבו מאזן, אל-שייח במגע, ומתמקדים בדיוניהם בניסיונות למנוע הסלמה. בימים האחרונים התחזק התיאום בין השניים, ובעזרתם גובשו ההבנות שהובילו לדחיית ההצבעה של האו"ם נגד ההתנחלויות

נחשף ערוץ השיחות החשאי בין לשכת נתניהו ללשכת אבו מאזן
נתניהו במליאת הכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מזה למעלה מחודש מתקיים ערוץ שיחות חשאי בין לשכת ראש הממשלה נתניהו ללשכת יו"ר הראשות אבו מאזן, באמצעות ראש המל"ל צחי הנגבי ויועצו של יו"ר הרשות, חוסיין אל-שייח', כך מפרסם ברק רביד ב'וואלה'. אל שייח' משמש כמזכיר הוועד הפועל של אש"ף, ונחשב למקורבו של אבו מאזן.

זוהי הפעם הראשונה בה ידוע על יחסים ישירים בין דרגים כה בכירים בין הלשכות מאז הקמת הממשלה החדשה. ממשל ביידן מודע לערוץ החשאי, אולם לא ברור כמה יודעים עליו שותפיו הקולאציינים הבכירים של נתניהו.

שיאו של הערוץ החשאי הגיע בימים האחרונים, כאשר באמצעותו הגיעו הצדדים להבנות ונדחתה ההצבעה נגד ישראל וההתנחלויות באו"ם. היום התייחס ראש המל"ל הנגבי להבנות עם הראשות הפלסטינים בעניין ההצבעה באו"ם, ואמר כי: "היו דיונים עם האמריקנים וגם איתנו על איך ליצור אווירה חדשה על ידי הפסקה של צעדים חד-צדדיים שבוצעו בחודשים האחרונים. אנחנו מוכנים לכך".

צחי הנגבי ראש המלל אבו מאזן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד