כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
הותירה 16 ילדים

טרגדיה: כלת האדמו"ר נפטרה מהמחלה בגיל 50 

טרגדיה קשה בחצר חסידות משכנות הרועים: הלכה לעולמה כלתו של האדמו"ר, האישה החשובה מרת מרים רבינוביץ ע"ה והיא בת 50 בלבד לאחר שחלתה במחלה הקשה והנוראה. הלוויתה תתקיים מחר בצהריים

טרגדיה: כלת האדמו"ר נפטרה מהמחלה בגיל 50 
אילוסטרציה צילום: unsplash

ברוך דיין האמת: מירושלים מגיעה הבשורה הקשה והמעציבה על פטירתה של האישה החשובה מרת מרים רבינוביץ ע"ה מחצר חסידות משכנות הרועים והיא בת 50 בלבד בפטירתה, לאחר שחלתה במחלה הקשה והנוראה ובימים האחרונים חלה הידרדרות חמורה במצבה. 

היום ערב ראש חודש אדר התקיימו תפילות בכל ריכוזי חסידות משכנות הרועים לרפואתה השלמה, אך למגינת לב היא השיבה את נשמתה ליוצרה. 

המנוחה ע"ה נולדה בארה"ב בכ"ד סיון תשל"ב, לאביה הגאון החסיד ר' אברהם עברי נתן נטע הלוי קרויזאהר שיבלחט"א כיום מירושלים ולאמה מרת בילא יוכבד שתחי'. 

בהגיעה לפרקה נישאה לבעלה, יבלחט"א הרה"צ רבי יהושע אשר רבינוביץ, ראש כולל משכנות הרועים ובנו של האדמו"ר ממשכנות הרועים - זקן אדמו"רי העדה החרדית. 

לפני שלוש שנים נפטרה בדמי ימיה אחותה, מרת דינה סאבאוויטש ע"ה מבית שמש. 

הותירה אחריה את בעלה שיבלחט"א ו-16 ילדים בלעה"ר, בהם 8 ילדים יתומים בביתה שעדיין לא זכתה להשיא. זכתה להשתדך עם חצרות האדמו"רים, ביאלא ב"ב, טשערנאביל, לינסק ועוד חצרות.  

מדובר בשבר גדול בחסידות, המנוחה ע"ה לקחה על עצמה את עול הבית לאחר שנתנה את כל כולה בהתמסרות למען תורת בעלה וכך גידלה את משפחתה המורחבת בביתה ברחוב עין יעקב בשוק מאה שערים.

מסע הלוויה ביום שלישי בשעה 15:00 בצהריים מבית המדרש קהל יראים משכנות הרועים ברחוב מאה שערים להר המנוחות שם תיטמן. 

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים. 

105093 טרגדיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד