כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

למי כדאי לרכוש קלנועית?

את ענף הרכבים כולנו מכירים, אך מה לגבי ענף הקלנועיות? לאיזה קהל יעד הענף הזה משויך? למי הקלנועית עשויה להיות לעזר? בכתבה הבאה נבין מהי הקלנועית ומה קהל היעד שהכי מדויק עבורה

למי כדאי לרכוש קלנועית?
אדם מבוגר צילום: FREEPIK

מהי קלנועית?

קולנועית היא רכב חשמלי קל שפועל על סוללה נטענת והוא מיועד לנסיעות עירוניות. זהו רכב שמגיע לארבעים קמ"ש והנסיעה בו מיועדת לאזורים קרובים לבית. כיום יש מגוון סוגים של קלנועיות זוגיות וגם ליחידים, כאשר לכל סוג כזה יש מטרות אחרות ולכן קהל היעד יהיה שונה

מי קהל היעד של הקלנועית?

  1. קשישים – קשישים הינם קהל יעד מאוד מדויק עבור הקלנועיות. הם זקוקים לה כדי לנסוע לסופר הקרוב, לקופת החולים או סתם כדי לשתות קפה בבית הקפה השכונתי. קשישים רבים מעדיפים לרכוש קלנועית זוגית, שכן הם יכולים לנסוע יחד עם בן או בת הזוג או עם המטפלת שלהם. הקלנועית היא רכב מאוד שימושי אצל קהל יעד זה. 
  2. אנשים בעלי מוגבלויות – אנשים שיש להם מוגבלות פיזית אשר מקשה עליהם ללכת, יכולים מאוד להיעזר בקלנועית שיכולה להוות עבורם אמצעי תנועה. במקום להיעזר רק בכיסא גלגלים המחייב את התנועה הפיזית שלהם, קלנועית יחיד תאפשר להם לנסוע בצורה מהירה יותר ופחות מסורבלת. 
  3. מטיילים שיש להם קושי בהליכה - עוד קהל יעד של קלנועיות הם אנשים צעירים או מבוגרים שמטיילים בארץ ובעולם ויש להם קושי בהליכה. קלנועית יחיד משנה עבורם את התמונה ומאפשרת להם להנות בטיולים כאילו הם הולכים על הרגליים. זו דרך מצוינת לקחת את החיסרון ולהפוך אותו ליתרון. עם הקלנועית הנכות לא מגבילה אותם מלטייל. כיום יש קלנועיות מתקפלות המשמשות אנשים גם בטיסות לחו"ל. ניתן לטייל איתן בכל מקום בעולם וגם להיכנס למקומות סגורים. 
  4. צעירים שגרים בקיבוצים ומושבים – עוד אוכלוסייה שהקלנועית עשויה להיות מאוד טובה עבורה היא צעירים הגרים במושבים או קיבוצים. באזורים אלו יש כבישים קטנים שלא מצריכים נסיעה עם רכב ובהחלט אפשר לנסוע עם קלנועית אל הצרכנייה או אל הבריכה. זהו רכב נהדר עבור המטרה הזו וביחס לרכבים, הוא גם הרבה פחות יקר. 

לסיכום, הקלנועית היא רכב חשמלי קהל המשרת מספר קהלי יעד, בניהם גם אוכלוסיית הקשישים והנכים. זהו רכב מעולה, נוח במחירים מצוינים אשר יכול להחזיק זמן רב ולשמש בצורה מיטבית את הנוהג בו. אם אתם מתכוונים לנסוע רק בדרכים עירוניות, יכול להיות שכדאי לכם לשקול רכישה של קלנועית. 

קלנועית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד