כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
רוב נסים הפלאת בלילה

גלריה מרגשת: מעמד הישועות בציון בעל ה'פלא יועץ'

מסע היסטורי לחיתום תומכי 'רינה של תורה' בשטר הערבות של מרנא בעל ה'פלא יועץ' זיע"א, נערך על ציונו בבולגריה • בשליחות מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א משלחת ראשי הכוללים 'רינה של תורה' העתירו ברחמים בראשות הגאון המקובל רבי מרדכי ליבר הלוי כהן שליט"א • קודם הלימוד התקיים סדר הלימוד ג' שעות ברציפות כסגולת 'רינה של תורה' כשאליהם מצטרפים כל משתתפי מסע ההוד • אלפי שמות מחלי ישועה הועברו למעמד והוזכרו באופן פרטי בתוך תפילות ישראל • צדיק ערב להבטחתו: אשלם במיטבא!

גלריה מרגשת: מעמד הישועות בציון בעל ה'פלא יועץ'
מעמד הישועה בציון פלא יועץ צילום: שוקי לרר

במעמד נשגב של חיתום שטר הערבות, התכנסו עשרות אברכים מופלגי תורה על ציון ה'פלא יועץ' – להחיש ישועה ופדות לאלפי התומכים בכולל פלא יועץ ב'רינה של תורה' שזכו להעביר את שמם למעמד. בראש המשלחת עמד הגאון המקובל רבי מרדכי ליבר הכהן שליט"א, בשליחות קדשם  של מרנן ורבנן אדירי התורה שליט"א

טרם המעמד התכנסו משתתפי המסע לסדר לימוד מופלא של שעות רצופות בבית המדרש המיוחד, שהוקם בסמיכות מקום לציון הקודש כישיבה על קברו, שם התייגעו הלומדים בסדר לימוד של שעות רצופות ביגיעת התורה

עם התקרב שעת חצות, התכנסו המשתתפים הרבים סמוך לרחבת הציון, מזוככי חומר וגוף, טהורי עיניים ולב, כשבלב מלא וגדוש בצערם וכאבם של ישראל, נעמדו לחנן ולקרוע שערי שמיים - כדי לזכות לראות ישועה לבשר ולהתבשר טוב, לזכות ולראות בפלאי פלאות כהבטחת איש האלוקים שלא נפל מדבריו ארצה: "ומי שיעשה טובה לנשמתי – אשלם לו במיטב!".

רטט עז עבר בציבור כבשעת תפילת נעילה מול שערי היכל, כאשר המקובל רבי מרדכי ליבר הלוי שליט"א התייפח בבכי. הדמעות ניגרו כמים, בתחינה, בבקשה, בציפייה פולחת לב, שלשנה הבאה כבר תקרב קץ הישועה!

וכעת, ברגע המיוחל עת חצות המסוגלת לישועה -  מים רבים לא יוכלו לכבות!

לב מי לא יחרד לגודל השעה! שלוחי עמך זועקים ומתחננים לפתיחת שערי שמים, להשאירם פתוחים, בבקשה על כל שם ושם בפרטות ובמתינות, זועק ומתחנן בכח עמלה של תורה בטהרה, בזכותו של צדיק, ובגודל ועוצם הבטחתו וערבותו, לשלם בכל מילי דמיטב!

לעת קבלת עול מלכות שמים, עלתה השמימה זעקה פולחת לבבות, ד' הוא האלוקים! להפוך מידת הדין לרחמים, וגבורה לחסדים.  יג' מידות נקראים לפניך כסדר הזה בקול שוועה וחינון. קול השופר מהדהד ובוקע עד לרקיעי רקיע, קורע שערי שמים, אנא ה' הושיעה נא!      

רק בשעות הקטנות של הלילה, לאחר רוממות ותחינה שרבים מעידים שלא חוו כמותה, הסתיים המעמד בקול שירת 'תהא השעה הזאת שעת רחמים' בציפייה לישועה כי בכח הבטחת הצדיק, ותוקף גזירת אורייתא נתקבלה תפילתם של ישראל ובאה ישועתם למזל טוב, כאשר הורו רבותינו מאורי ישראל זצוק"ל ויבדלחט"א, כי שערי תורה ועמלה לא ננעלו וסגולת רינה של תורה יחד עם גזירת תקיפי קמאי, חזקה עליהן שיחישו אות ומופת לישראל. כי אין סגולה כתורה להחיש ישועה ופדות ולבשר טוב לישראל.

צפו בגלריה המרגשת>>

רינה של תורה פלא יועץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד