כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

משלוחי מנות ברשת מקס סטוק

רוצים להכין משלוח מנות יצירתי? מתכננים פעילות הכנת מסיכות או רעשנים עם הקטנטנים? משקיעים בסעודת פורים מעוצבת? הסניפים השונים של רשת מקס סטוק פרושים ברחבי הארץ מצפון לדרום, תוכלו לבקר בהם ולהנות מחווית קניות ייחודית

משלוחי מנות ברשת מקס סטוק

הריח של פורים כבר ממש באוויר, מצוות משלוח מנות זו הזדמנות נפלאה להביע הערכה לחברים טובים, צוות מהעבודה, שכנים, מכרים ומשפחה.

ברשת מקס סטוק יש את כל מה שצריך למשלוח מנות מושקע ועשיר מהאריזה ועד התכולה. קופסאות, שקיות, צלופנים, סרטים, חטיפים ומיני מתיקה בכשרויות מהודרות. בנוסף, תוכלו למצוא בסניפי הרשת משלוחי מנות ארוזים ומוכנים- קנה ושלח.

בין אם תחליטו להכין בעצמכם או תחליטו לקנות מוכן תגלו שהמחירים מצחיקים במיוחד, אבל זה לא ברוח פורים גרידא, במקס סטוק תמיד המחירים שווים לכל כיס ונמוכים מהממוצע בשוק.

במחלקת "סוכריה" במגוון סניפי הרשת  תוכלו להצטייד במשלוחי מנות ארוזים או לקנות את כל הממתקים הכי שווים להכנת משלוח המנות המשתלם והיפה ביותר! את הקופסה, הכלי או הסלסלה בתוכה תרצו להכניס את משלוח המנות שלכם תוכלו גם להשיג אצלנו.

חג הפורים הוא גם הזדמנות מצויינת לרתום את חוש היצירתיות של הילדים ולפתח אותו, לפעילות של אחר הצהריים, או כחלק מתוכנייה למסיבת פורים הכנת מארז למשלוחי מנות ברשת מקס סטוק. מחלקת היצירה עומדת לרשותכם עם מגוון פריטים שיסייעו לכם בהכנת עבודות יצירה חגיגיות ומשמחות.

רוצים להכין משלוח מנות יצירתי? מתכננים פעילות הכנת מסיכות או רעשנים עם הקטנטנים? משקיעים בסעודת פורים מעוצבת?

הסניפים השונים של רשת מקס סטוק פרושים ברחבי הארץ מצפון לדרום, תוכלו לבקר בהם ולהנות מחווית קניות ייחודית.

מקס סטוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד