כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"החמצן מגיע לאט למוח"

בלייב מהמליאה: מופע מביש של ח"כ אלמוג כהן מעורר סערה

במהלך ההצבעות שהתקיימו הלילה על הרפורמה המשפטית, ערך ח"כ כהן לייב פייסבוק מהמליאה בו טינף באופן בוטה במיוחד על יריביו הפוליטיים. על טיבי אמר: "בכלב שלי לא הייתי נותן לו לטפל". על ח"כית מיש עתיד: "זאת עם הקול של מי שעושה ספונג'ה" | טיבי בתגובה: "כשאין צוואר, החמצן מגיע לאט למוח, זו בעיה"

בלייב מהמליאה: מופע מביש של ח"כ אלמוג כהן מעורר סערה
אלמוג כהן צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

חבר הכנסת אלמוג כהן מעוצמה יהודית ערך הלילה (שלישי) במהלך ההצבעות במליאת הכנסת על הרפורמה המשפטית, לייב פייסבוק שנמשך זמן ארוך ובו תיעד את עצמו מתבטא בגזענות כלפי מספר חברי כנסת.

במהלך הלייב נשמע כהן צועק על חבר הכנסת עופר כסיף: "אוסקוט! ברה! קססס" והסביר "אתה מדבר אליהם בשפה שלהם הם מבינים אותך, כמו כבש צריך לדבר איתו כי הוא לא מבין עברית". על חבר הכנסת אחמד טיבי אמר כהן: "זה רופא - בכלב שלי לא הייתי נותן לו לטפל".

כהן המשיך לחוות דעתו על חברי הכנסת ואמר על חברת הכנסת מירב בן ארי מיש עתיד: "זאת עם הקול של מי שעושה ספונג'ה". היום כהן התייחס לדברים ובציוץ בדף הטוויטר שלו כתב: "אתמול במהלך הלייב שהעליתי ממליאת הכנסת כיניתי את חברתי ח"כ מירב בן ארי באמירה לא מוצלחת, ועל כך התנצלותי. מעריך אותך מאוד מירב, סליחה".

ח"כ אחמד טיבי הגיב לדבריו של כהן ואמר: "כשאין צוואר, החמצן מגיע לאט למוח, זו בעיה". טיבי הוסיף: "אם האנשים האלה בנימין נתניהו עושה את מה שנקרא הרפורמה המשפטית. תחתית שרשרת המזון האנושית".

התגובה של ח"כ אחמד טיבי לח"כ אלמוג כהן באולפן ערוץ כנסת

אלמוג כהן עופר כסיף מירב בן ארי מליאת הכנסת אחמד טיבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד