א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

היכן רוכשים דשא סינטטי במחיר משתלם?

האביב בפתח וישראלים רבים מתחילים לדמיין את הרגע שהם רובצים במרפסת או בגינה עם קרני שמש מלטפות ונעימות על הפנים, איך גורמים לחוויה להיות טובה עוד יותר?, משלבים דשא סינטטי ירוק ויפה שיוסיף צבע ועניין למרפסת או הגינה הפרטית שלכם לקראת הקיץ שבדרך. אם גם אתם מחפשים פתרון לדשא סינטטי אטרקטיבי? תפסיקו לחפש מצאנו עבורכם

היכן רוכשים דשא סינטטי במחיר משתלם?
דשא סינטטי צילום: שירת העשבים

הכירו את שירת העשבים יבואני דשא סינטטי ומוצרי גן

דשא סינטטי הופך לפופולרי יותר בשל התחזוקה הנמוכה שלו ועמידותו לאורך זמן. הוא יכול לספק מראה ירוק ושופע ללא צורך בהשקיה, כיסוח ודישון קבועים. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות בשוק, זה יכול להיות קשה למצוא את המוצר המתאים במחיר סביר. למרבה המזל, מצאנו לנכון להמליץ לכם על שירת העשבים, מגרש ענק הממוקם בבית שמש עם תפוצה ארצית רחבה, בעיון באתר או בהגעה למגרש תוכלו להתרשם ממגוון רחב של סוגי דשא סינטטי שונים, בבחירת דשא סינטטי יש לדעת מספר פרמטרים שיכולו להיות קריטיים לגבי בחירה נכונה של דשא איכותי, ההבדלים הנפוצים בדרך כלל בין הדגמים השונים הינם סוג התפירה, צפיפות הדשא, צבע הדשא, רכות הדשא ועוד…

למה כדאי לבחור בדשא סינטטי על פני דשא טבעי?

בשנים האחרונות דשא סינטטי הופך יותר ויותר פופולרי בקרב בעלי בתים ועסקים. התקנת דשא סינטטי בביתכם היינה אפשרות מצוינת למי שרוצה לשמור על מדשאה יפה וירוקה ללא הטרחה של טיפול בדשא טבעי. לדשא סינטטי יתרונות רבים על פני דשא טבעי, כמו היותו עמיד יותר, דורש פחות תחזוקה ויכולת ניקוז טובה יותר. בנוסף, ניתן להתקין דשא סינטטי בכל עת של השנה ויכול להחזיק מעמד עד 25 שנים עם טיפול נאות. עם כל היתרונות הללו בחשבון, קל להבין מדוע דשא סינטטי הוא הבחירה המושלמת עבור כל מי שמחפש פתרון דשא בעל תחזוקה נמוכה שנראה נהדר כל השנה.

קרדיט • שירת העשבים

האם ניתן להתקין דשא סינטטי לבד?

התקנת דשא סינטטי יכולה להיות דרך מצוינת לחסוך כסף, אבל זו משימה לא פשוטה. זה דורש הרבה זמן, מאמץ וידע כדי לבצע את העבודה כמו שצריך. למרבה המזל, ניתן להתקין דשא סינטטי לבד אם יש לכם את הכלים והידע הנכונים. עם הכנה והכוונה נכונה, כל אחד יכול להתקין דשא סינטטי בעצמו. באתר של שירת העשבים תוכלו למצוא את כל האביזרים שתצטרכו על מנת להתקין את הדשא הסינטטי בעצמכם, במידה ותחליטו לוותר על החסכון, תוכלו להעזר במתקין מקצועי שיתקין את הדשא עבורכם במקצועיות. חשוב לציין שלטיב ההתקנה יש חשיבות רבה בעמידות הדשא לאורך שנים רבות!, במידה וההתקנה תהיה לא מקצועית הדשא עלול להיות פגיע וחשוף לנזקים.

התאמה לכל תקציב ולכל תנאי שטח

אם אתם רוצים להבין מדוע שירת העשבים הדשא נחשב לעסק המתמחה בדשא סינטטי, אתם מוזמנים להגיע אל המגרש בו תוכלו להתרשם ממגוון רחב של דגמי 2023,במקום תוכלו לגעת דשא להרגיש ולראות את ההבדלים ולקבל ייעוץ מהצוות המקצועי. כך תוכלו להבין בדיוק איזה דגם הכי מתאים לתקציב ולפרויקט שלכם.

העסק ממוקם באזור התעשייה של בית שמש ברחוב המסגר 11, לשעות פעילות העסק ולמידע נוסף חפשו בגוגל שירת העשבים דשא סינטטי

דשא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד