כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
עתה בני חורין

כמיטב המסורת: זה מה שצפוי בחופשות הפסח המפנקות של 'תור פלוס'

חופשות הפסח של 'תור פלוס' הפכו לשם דבר במגזר החרדי עם סטנדרט אירוח ברמה הגבוהה ביותר, ארוחות גורמה כשרות למהדרין וחג באווירה מסורתית, גדוש בחוויות ואטרקציות לכל המשפחה • השנה יערכו החופשות במלון גולדן קראון בנצרת וכן בשני מלונות יוקרה באי כרתים אשר ביוון: אמירנדס ו-Avra Imperial • הצטרפו עמנו למסע, בדרך להפוך לבני חורין אמיתיים

כמיטב המסורת: זה מה שצפוי בחופשות הפסח המפנקות של 'תור פלוס'
ארוחות גורמה כשרות למהדרין צילום: מתוך אתר החברה

כמדי שנה, ב'תור פלוס' מפרסמים את פרטי חופשות הפסח הכשרות למהדרין, כאשר משפחות רבות מהמגזר החרדי כבר מיהרו להזמין חופשה באחד מהיעדים המפנקים שמציעה החברה על מנת ליהנות מפסח חוויתי באווירת חג אמיתית, עם תוכניה מגוונת לילדים ולמבוגרים, מעדני שף כשרים למהדרין (ללא חשש שרויה) ושלל חוויות יוצאות דופן המותאמות לאוכלוסייה החרדית, כמו שרק 'תור פלוס' יודעת להציע.

להלן נפרט על שלושת החופשות המוצעות השנה עבור המגזר החרדי במלון המפואר גולדן קראון בנצרת שיספק לכם ולילדים תעסוקה מגוונת בלתי פוסקת, ובכרתים בשני יעדים אקזוטים: מלון Avra Imperial ומתחם אמירנדס המפואר, שיספקו לכם מגוון תוכניות, לרבות הופעות של גדולי הזמר החסידי - פיני איינהורן ובני לאופר וקונצרט של החזן נתנאל אילוביצקי, מופע בידור של אמן החושים צחי וויט וכן הרצאות מאת איש תקשורת מוביל. מי שעוד צפוי לקחת חלק בתוכניה האטרקטיבית בחג הוא לא אחר מאשר החזן הנודע יצחק מאיר הלפגוט שילווה את החג בתפילות ובקונצרט חגיגי ומיוחד.

לכם נותר רק לבחור בין האפשרויות האטרקטיביות וליצור עבורכם ועבור המשפחה פסח מפנק וחלומי, בלי לעמול על ניקיון סיזיפי בערב החג וללא צורך בתכנון מייגע עבור אטרקציות לילדים - 'תור פלוס' כבר עשו בשבילכם את העבודה…


פסח גלילי וירוק

היעד הראשון שלנו נמצא באזור הפסטורלי המקסים בעמק יזרעאל, במלון המפואר גולדן קראון. המלון אשר שוכן על פסגת ההר הצופה לעמק יזרעאל מציג לראווה בריכת שחייה רחבת ידיים ומפנקת, ג’קוזי ובריכת ילדים, סאונות רטובות ויבשות וחדרי טיפול המאפשרים שלל פינוקים. בלובי המלון היפהפה ניתן לשבת בשקט וברוגע אל מול הנוף הקסום המשמר את צביון המקום.

מיקומו הייחודי של המלון וקרבתו לאזור הצפוני של הארץ מעניק אפשרות גיחה לאתרי הטבע הפופולריים בצפון.  'תור פלוס' אף דאגו לטיולים מאורגנים עבור כל המשפחה.

בחדר האוכל תהנו מחווית אירוח קסומה ומפנקת עם מאכלים רוויים בניחוחות, טעמים וצבעים, כשהכל תחת פיקוח הכשרות המהודר ביותר של הרב מנת.


התוכניה העמוסה של תור פלוס כוללת הופעות של מיטב הזמרים, הרצאות מרתקות ושלל פעילויות מהנות לילדים עם קיטנה מיוחדת לקטנטנים, מועדנית עם משחקים וצעצועים ועוד תעסוקה רבה שהם לא ירצו לצאת מהמלון...

לחופשת פסח בגולדן קראון לחצו כאן>>>


 
גולדן קראון 

הבחירה המשתלמת

אנו ממריאים ליעד הבא שלנו - מלון Avra Imperial במערב כרתים. אתר הנופש הייחודי מציע שילוב נדיר של רוגע, יוקרה והנאה צרופה, עם גנים מעוצבים ושטחי מים ענקיים. כמו כן תוכלו לבלות בחוף ים אקזוטי עטוף בעצי דקל השוכן למרגלות המלון. אתר הנופש ממוקם במרחק נסיעה מהעיר חאניה, עיר נמל בסגנון ונציאני הנחשבת לעיר היפה ביותר בכרתים וכבירתה של המחוז המערבי בה אתרים ארכיאולוגיים, בית כנסת משוחזר, חופים תכולים וטבע מרשים.

מתקני המלון כוללים 4 בריכות ענק חיצוניות המשקיפות לים, ביניהן בריכת מי ים, בריכות מקורות ובריכת ילדים, ספא מפואר ויוקרתי הכולל בריכת ענק פנימית מחוממת, סאונות יבשות ורטובות, ג’קוזי, חמאם וחדרי טיפולים, חדר כושר חדשני ומאובזר ומגרשי טניס.

תור פלוס דאגה עבור אורחי המלון למעדני גורמה יוצאי דופן, עם מבחר אינסופי וטעמים שיותירו בכם זיכרון נעים וטעים. ארוחות המלון כשרות למהדרין בהשגחתו של הרב פנחס לייבוש פדווא. 

בנוסף, החופשה כוללת טיולים לכל המשפחה ומגוון אטרקציות ותוכניות. כל הטוב הזה מוצע במחיר משתלם במיוחד עבור כל המשפחה.

לחופשת פסח במלון Avra Imperial בכרתים לחצו כאן>>>>

מלון הפאר AVRA בכרתים

פסח בגן עדן

 

אנו ממשיכים לא הרחק, אל עבר מתחם אמירנדס המהודר והמושקע בכרתים אשר נחנך לפני פחות מעשור ומציג רמה חדשה של יוקרה ופאר הניכרים בכל היבט: עיצוב ברמה גבוהה, אבזור יוקרתי, ריהוט מהחומרים המובחרים ביותר וגימור מרהיב ומוקפד.

מלון היוקרה מציע מגוון גדול במיוחד של חדרים מפוארים, סוויטות יוקרה, וילות פרטיות ואפילו "בונגלוס" ייחודיים המאפשרים לכם להתפנק ולחוש את הטבע הכי קרוב שאפשר. בתוך היחידות ריהוט מעוצב וחדרי אמבטיה חדישים, כולל אמבטיות ג’קוזי צבעוניות, מיטות שיזוף, גזיבו ומרפסות שמש ובחלק גדול מהיחידות אף בריכות פרטיות, כל זאת לצד נופים מרהיבים ועוצרי נשימה.

באמירנדס מגרשי טניס, מגרש כדורגל גדול, מתקני כושר חדישים ומרכז ספורט ימי.

תור פלוס דאגו אף למגוון עצום של פעילויות לילדים עם dj ומפעילת הילדים נעמי ליקר וכן ג'ימבורי, מתנפחים, מתחם נסיכות לגדולים וקטנים, מועדון ילדים מושקע ובריכות לילדים.

גם בגזרת האוכל צפויה חגיגה קולינרית אמיתית עם צוות שפים וקונדיטורים מומחים אשר עומלים כבר מעכשיו על הכנת תפריט עשיר ומגוון עם מבחר עצום של סוגי מאכלים. גם באמירנס, ארוחות המלון כשרות למהדרין בהשגחתו של הרב פנחס לייבוש פדווא.

מהרו להצטרף לאחת מהחופשות הקסומות של 'תור פלוס' ותהנו מחג פסח חוויתי ובלתי נשכח. המקומות מוגבלים.

לחופשת פסח במתחם היוקרה אמירנדס>>>

יוקרה יוצאת דופן - מלון אמירנדס


סוויטות בחיק הטבע


תור פלוס חופשת פסח כרתים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד