כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

עבירות של עשרות מיליוני שקלים מכספי ציבור: צפו בפשיטה המשטרתית

לאחר פעילות סמויה שנוהלה בידי מס' גופים התגלה כי פסולת היוצאת מאתר משואה מוטמן באופן בלתי חוקי בבקעת הירדן | הגופים פשטו על משרדי חברה ציבורית בתחום ניהול וטיפול בפסולת והחברה-הבת שלה, וכן אתרי פסולת וקומפוסט באזור המרכז והצפון ועיכבו לחקירה מספר חשודים

 עבירות של עשרות מיליוני שקלים מכספי ציבור: צפו בפשיטה המשטרתית
הפשיטה המשטרתית צילום: המשרד להגנת הסביבה ומשטרת ישראל

עבירות בהיקף של עשרות מיליוני שקלים מכספי ציבור- המשטרה פשטה על משרדי החברה: המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה מנהלת בעת האחרונה חקירה פלילית אינטנסיבית בתחום הפסולת בשיתוף משטרת ישראל וגופי אכיפה נוספים. החקירה הפלילית עוסקת בחשדות לפעילות עבריינית כלכלית בתחום איסור הלבנת הון והטיפול בפסולת ומקיפה גורמים שונים אשר פעלו לכאורה בכל רחבי הארץ. עיקר החקירה ממוקד באזור בקעת הירדן.

במהלך החודשים האחרונים ערכו מפקחי המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה בחיפה והיחידה המרכזית (ימ"ר) מחוז חוף במשטרת ישראל חקירה סמויה. על פי החשד, פסולת היוצאת מאתר קומפוסט בבקעת הירדן מוטמנת באופן בלתי חוקי במסווה של קומפוסט בשטחים שבבקעת הירדן.

היום (שלישי), החקירה הסמויה הפכה לגלויה, כאשר צוותים משותפים של המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה וימ"ר חוף של משטרת ישראל פשטו על משרדי חברה ציבורית בתחום שירותי ניהול וטיפול בפסולת ועוד מספר אתרים המנוהלים על-ידי חברה-בת שלה, בהם אתרי פסולת בחירייה, בעפולה ובמשואה, ותפסו מסמכים וציוד טכנולוגי. בנוסף, עוכבו לחקירה מספר חשודים.

"המשרד להגנת הסביבה ומשטרת ישראל ימשיכו לפעול כמשותף נגד אתרי פסולת והטמנה לא חוקית, לשם שמירה על בריאות הציבור", נמסר.

 

שחיתות כספי ציבור משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד