כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
אנטישמי מסוכן

נאצי נתפס עם הוראות לייצור פצצות בפלאפון

גבר בריטי הורשע בהחזקת מידע שעלול להביא לטרור. הנאשם בן ה- 25, פרסם בעבר כי יש לתלות את ראש ממשלת בריטניה לשעבר דיוויד קמרון. הוא הצטרף לקבוצת טרור ניאו-נאצי בריטית כשהיה בן 13 כתלמיד בית ספר

נאצי נתפס עם הוראות לייצור פצצות בפלאפון
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

גבר נאצי שהצבא הבריטי לא רצה לגייס, עומד לדין לאחר שנתפס עם הוראות לייצור פצצות בטלפון שלו. הגבר בן ה-25 הורשע בשתי סעיפי אישום של "החזקת מידע שעלול להיות שימושי לטרור". האיש, העונה לשם פורסטר, ניסה להתקבל לצבא הבריטי ב-2017, אך נמצא לא מתאים משום שעסק ב"רטוריקה של הימין הקיצוני בטוויטר".

בשנת 2015 צייץ פורסטר כי יש לתלות את ראש הממשלה לשעבר דיוויד קמרון ואת מנהיג הלייבור ג'רמי קורבין כבוגדים. שלוש שנים לאחר מכן הוא שלח הודעה לחבר ואמר: "אני ימין קיצוני אף פעם לא טועה בהרבה. אני עדיין יכול לעשות ממך פאשיסט' ו'אני לא אוהב להתרברב אבל אני הגזע המאסטר אחרי הכל".

פרסטר הצטרף לקבוצת הטרור הניאו-נאצי הבריטית "National Action" כשהיה בן 13 כתלמיד בית ספר. שלושה מסמכים נמצאו בטלפון נייד שנמצא בדירתו בנוריץ', שם הוא נעצר ב-6 באפריל 2022.

התובע אמר בבית המשפט, כי נמצאו בביתו תמונות שלו כשהוא מבצע הצדעה נאצית. הקירות שלו עוטרו בתמונה של היטלר, כרזה של החזית הלאומית, ומדבקה של להקה ימנית קיצונית. בביתו נמצאו גם סט סכינים עתיקים ואקדחי דמה. פרסטר אמר בבית המשפט שהוא החזיק בדעות ניאו-נאציות כנער, אבל כבר לא עשה זאת בזמן שהואשם בעבירות.

הוא טען שלא אכפת לו להצטלם עם אנשים שמצדיעים הצדעות נאציות כי הוא לא שופט אנשים בגלל הפוליטיקה שלהם. גזר דינו יינתן במועד מאוחר יותר.

נאצי משטרת בריטניה פלאפון פצצות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד