ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

הזוכה בהגרלה השנייה במבצע תנובה "הוצאות הפסח עלינו": "הזכיה בעיתוי השמח ביותר במשפחה"

אם משפחת ו., שהיתה בין חמשת הזוכים, מספרת בהתרגשות, גם מספר ימים לאחר הזכיה: "הזכיה באה לנו מן השמים, ימים אחדים לפני נישואי בננו הבכור שיחי', אחד מעשרת הילדים שלנו. תנובה הופכת איפוא להיות חלק מהשמחה המשפחתית שלנו"

הזוכה בהגרלה השנייה במבצע תנובה "הוצאות הפסח עלינו":  "הזכיה בעיתוי השמח ביותר במשפחה"
מבצע תנובה צילום: יח"צ

ביום ראשון, כ"א שבט (12.2), נערכה ההגרלה השניה מבין 7 הגרלות במבצע השנתי של תנובה "הוצאות הפסח עלינו". חמשת הזוכים בהגרלה זכו בשובר על סך-5,000 ₪ לקניית מוצרים ברשתות המזון. משפחות מ', ג', ש, ו' ו- ג' שזכו בהגרלה: מתגוררות בתל ציון, בני ברק, ירושלים, אשדוד ובית שמש.  לאחר בדיקת זכאותם של הזוכים, כל זוכה קיבל הודעה טלפונית שבישרה על הזכיה.

אם משפחת ו., שהיתה בין חמשת הזוכים, מספרת בהתרגשות, גם מספר ימים לאחר הזכיה: "הזכיה באה לנו מן השמים, ימים אחדים לפני נישואי בננו הבכור שיחי', אחד מעשרת הילדים שלנו. תנובה הופכת איפוא להיות חלק מהשמחה המשפחתית שלנו".

"מוצרי תנובה, - מספרת גב' ו. - חלב, גבינות, יוגורטים ומעדנים -, הם רכיב משמעותי מאוד בתפריט המשפחתי שלנו. בבית הורי צרכו מוצרי תנובה, אני גדלתי על מוצרי תנובה ואך טבעי הדבר שילדינו אף הם גדלים מינקותם על מגוון המוצרים של תנובה ".

כזכור, תנובה הכריזה על המבצע השנתי שלה לחג הפסח העומד בסימן "הוצאות הפסח עלינו". מדי שבוע במשך 6 שבועות מתקיימת  בכל יום ראשון, הגרלה שבועית ובה זוכים 5 משתתפים במוצרים לבית, למטבח ולרכישת מוצרי מזון ברשתות השיווק. ההגרלה הגדולה, המסיימת את המבצע תתקיים ביום ראשון, כ"ו באדר (19 במרץ), שבועיים לפני פסח, ובה יעלו בגורל 30 זוכים מאושרים, שיזכו כל אחד מהם ב-30,000 ₪ להוצאות החג.

כדי להשתתף בהגרלה יש לרכוש ממגוון מוצרי החלב ותחליפי החלב של תנובה שעל המדפים (לא כולל מוצרי מעדניה), לשמור את חשבונית הקניה ולהתקשר לקו טלפון ייעודי 5644* המופעל במיוחד למבצע זה. כל צבירה של 10 מוצרי תנובה מזכים בכרטיס הגרלה. ככל שקונים יותר ממוצרי תנובה מגדילים את מספר כרטיסי ההגרלה ואת הסיכוי לזכות.

 

תנובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד