כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

טיפים לרכישת רכב מליסינג

רגע לפני שאתם בוחרים רכב, כדאי אולי שתבינו עם עצמכם אם אתם באמת מעוניינים להסתפק ברכב יד שניה או שאולי אתם מעדיפים רכב 0 קילומטר – שהוא למעשה רכב חדש, אשר מוצע במחיר אטרקטיבי יותר – ההחלטה תלויה במידה רבה בגובה התקציב אותו אתם מקצים למטרה ובשיקולים נוספים

טיפים לרכישת רכב מליסינג
ליסינג פרטי צילום: pexels.com

כל מי שמתעניין ברכישת רכב מיד שניה, יכול למצוא את עצמו מתלבט אם לרכוש את הרכב מאדם פרטי או לבצע את הרכישה מחברת ליסינג – כאשר לכל החלטה יש את היתרונות שלה.
חברות ליסינג אפשרות לרוב לבחור רכב יד 2 מתוך היצע רחב ומגוון של אפשרויות.
הידיעה שיש כתובת מסודרת ממנה ניתן לבחור את הרכב ואליה ניתן לחזור לגבי כל שאלה או בעיה, יכולה להסב הרבה שקט נפשי אשר ילווה אתכם לאורך כל הליך הרכישה.
יחד עם זאת, בכדי ליהנות מכל היתרונות מהרכב, ההמלצה היא לקבל החלטות נכונות וכמובן, לעלות על המסלול הנכון לעבר הרכב המתאים והנכון ביותר.
בכדי לסייע לכם ולו במקצת בתהליך להלן מספר טיפים אשר יוכלו לעזור לכם עם הדרך:

יד שניה או 0 קילומטר?
אז רגע לפני שאתם בוחרים רכב, כדאי אולי שתבינו עם עצמכם אם אתם באמת מעוניינים להסתפק ברכב יד שניה או שאולי אתם מעדיפים רכב 0 קילומטר – שהוא למעשה רכב חדש, אשר מוצע במחיר אטרקטיבי יותר – ההחלטה תלויה במידה רבה בגובה התקציב אותו אתם מקצים למטרה ובשיקולים נוספים.
חשוב לציין, שחברות ליסינג מציעות גם רכבי יד שניה וגם רכבי 0 קילומטר, כך שחברת ליסינג תהווה ככתובת הנכונה לכל אחת מהמטרות.

להגדיר את מלוא הצרכים והדרישות
בכדי להתוות לעצמכם את הדרך לעבר רכב אשר יענה על מלוא הדרישות והצרכים, חשוב בשלב הראשון להגדיר ולהיות מודעים לאותם הצרכים.
אז בעוד שיש כאלו אשר יודעים בדיוק באיזה רכב הם מעוניינים וכחלק מכך, לא יהיו מוכנים להתגמש או להסתפק בפחות או במשהו שונה. יש גם כאלו אשר אולי יודעים בקווים כלליים מה הם מבקשים מהרכב שלהם לדוגמא: סוג הרכב (משפחתי, מיני, שטח וכו'), גובה התקציב אותו הם מקצים למטרה וכיוצא בזה.. אבל, מעבר לזה הם לא באמת יודעים מהם מחפשים. חשוב שמי שנמנה על הסוג השני, יכין לעצמו רשימה קצת יותר מקיפה של הדרישות והצרכים ובין היתר – אבזור בטיחות נדרש, שנת ייצור, יצרניות רכב מועדפות ועוד.. במקרים רבים בכדי להגדיר את כל אותם הצרכים ההמלצה היא לאסוף מידע על כל אותן אפשרויות אשר נחשבות כאופציונאליות ומתאימות עבור אותה המטרה.

לבדוק את כל הפרטים הרלוונטיים
חשוב לציין שלא כל חברת  ליסינג תציע בהכרח את הרכבים בהם אתם מעוניינים ולכן, חשוב שתבדקו את הנושא הזה לפני שאתם מחליטים. הקפידו לבחור חברת ליסינג מקצועית ואמינה, אשר מציעה מגוון רחב של רכבים – וכדאי לבדוק שלפחות חלק מאותם הרכבים יכולים לספק מענה על הדרישות והצרכים שלכם מהם (בדיוק מהסיבה הזאת, הגדרתם בשלב המקדים את אותם הצרכים). כמובן, שברגע שתמצאו רכב אשר יכול לענות על הצרכים שלכם, כדאי לבדוק את כל הפרטים לגבי אותו הרכב לעומק – עלויות, מצב הרכב וכיוצא בזה.. אם אתם לדוגמא מעוניינים בעסקת טרייד אין כדאי שתבדקו אם אותה חברת ליסינג מציעה את האפשרות גם לעסקה שכזאת.

ואולי בכלל לבחור באפשרות של ליסינג?
אפשרות נוספת היא בכלל לוותר על רכישת הרכב ולשקול כניסה לעסקת ליסינג פרטי. עסקה שכזאת, תאפשר לכם ליהנות מרכב חדש, כאשר כל מה שתצטרכו לעשות זה לשלם מקדמה, להתחייב על תשלום חודשי קבוע למשך תקופה מסוימת (לרוב, של 3 שנים) ובסופה של התקופה לקבל החלטה אם לרכוש את הרכב – כאשר, בכדי לרכוש את הרכב תדרשו להוסיף סכום כסך מסוים, שאמור להיות ידוע מראש.

ליסינג פרטי ליסינג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד