כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

השר במשרד החינוך הרב ביטון סייר ב'עלה' והשתתף בתרגיל החירום הארצי – "נעמוד לימינכם"

השר הרב ביטון שהגיע לחזות מקרוב אחר הפעילות האדירה למען הילדים והאנשים המיוחדים, ראה מקרוב גם את ההתנהלות בתרגיל החירום שנערך באותו הזמן בקמפוס 'עלה', במסגרת התרגיל הארצי של משרד החינוך

השר במשרד החינוך הרב ביטון סייר ב'עלה' והשתתף בתרגיל החירום הארצי – "נעמוד לימינכם"
השר ביטון בעלה צילום: ברוך הלוי

השר במשרד החינוך הרב חיים ביטון  סייר בקמפוס רשת 'עלה' לילדים ואנשים עם מוגבלויות ונחשף לפעילות הרבה כמו גם למצוקות והאתגרים מול מוסדות ורשויות המדינה * בתוך כך חזה בהתפעמות בתרגיל המיוחד שהתקיים בקמפוס במסגרת התרגיל הארצי של משרד החינוך

בהתפעמות והתרגשות סיכם השר במשרד החינוך הרב חיים ביטון ביקור מרשים שערך בקמפוס רשת 'עלה' – הרשת הלאומית לילדים ואנשים עם מוגבלויות.

השר הרב ביטון שהגיע לחזות מקרוב אחר הפעילות האדירה למען הילדים והאנשים המיוחדים, ראה מקרוב גם את ההתנהלות בתרגיל החירום שנערך באותו הזמן בקמפוס 'עלה', במסגרת התרגיל הארצי של משרד החינוך.

מטבע הדברים, התרגיל ב'עלה' שונה מאשר בשאר המוסדות היות שבמקום מתחנכים בחינוך מיוחד, ולכן הביע השר ביתר שאת את התפעלותו מהתרגול הנכון, כאשר תוך דקה וחצי הצליחו אנשי הצוות להכניס את כל התלמידים למרחבים המוגנים.

מייסד ומנכ"ל רשת 'עלה' הרב יהודה מרמורשטיין סקר בפני השר במשרד החינוך את פעילותה של הרשת.

'עלה' - הרשת הלאומית לילדים ואנשים עם מוגבלויות, מעניקה כבר 40 שנה רצף שירותים ברמה הגבוהה ביותר למאות ילדים ובוגרים עם מוגבלויות בכל רמות התפקוד, ומאפשרת לחניכים להגיע להישגים מרשימים ומלאי משמעות, בזכות ההון האנושי של עלה, מסירותם ואמונתם של הצוותים המקצועיים, המתנדבים וההורים.

השר נחשף למצוקות והאתגרים אותה חווה רשת 'עלה' מול מוסדות ורשויות המדינה בכל מה שכרוך בתקצוב נכון ובקושי הרב והמחסור הקיים בכוח אדם איכותי ומקצועי, והוא הבטיח להיות לעזר ואחיסמך על מנת להביא פתרון ומזור לאוכלוסייה המיוחדת ולצוות העובדים המסורים כמו גם אנשי הצוות הרפואי המשקיע את כל כולו עבור הילדים, כל זאת על מנת שיוכלו להמשיך ולהעניק את הטיפול המקצועי והמסור לילדים. "נעמוד לימינכם על מנת שהמדינה תתן לכם את הכלים להמשיך ולעשות את עבודת הקודש"  אמר השר.

עלה חיים ביטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד