כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

כך תדעו איך לבחור מערכת CRM

מערכות CRM מאפשרות לעסק יתרון משמעותי, כאשר כל המידע על הלקוחות מנוהל תחת מקום אחד. מספרי טלפון, כתובות דואר אלקטרוני וכתובות דואר למשל, נמצאים במקום אחד ומאפשרים לחברה ליצור קשר עם הלקוחות בצורה יעילה, עדכנית ומהירה

כך תדעו איך לבחור מערכת CRM
מערכת CRM צילום: freepik

העידן הטכנולוגי משפיע עלינו בכל התחומים השונים. אחד התחומים שנהנים יותר מכל מההתקדמות הטכנולוגית הוא עולם העסקים, שיכול לנצל את הטכנולוגיה לא רק לשכלול מוצרים ושירותים, אלא גם לניהול של מאפיינים שונים בחברה בצורה הרבה יותר טובה מאשר בעבר. מערכת CRM היא אחת המערכות הטכנולוגיות שמאפשרות ניהול כזה.

מהי מערכת CRM?

מערכת CRM היא מערכת שמאפשרת לחברות לנהל את הקשר עם הלקוחות בצורה המיטבית ביותר. קשר עם הלקוח הוא לא קלישאה בעולם העסקים, אלא מרכיב חשוב מאוד בהצלחת העסק. עסקים רבים מסתמכים על כמות גדולה של לקוחות לצורך יצירת הכנסות, באמצעות מכירה של שירותים או מוצרים מסוימים. קשר טוב עם הלקוח יכול לאפשר לחברה למקסם את אותן ההכנסות ולהגדיל אותן באופן הדרגתי.

כיצד היא מסייעת לעסק?

הסיוע של מערכות CRM לעסק בא לידי ביטוי בשימור לקוחות ובהגדלה של המכירות. שימור הלקוחות יאפשר לעסק לשמור על מצבו הכלכלי, על ידי כך שהלקוחות הקיימים של החברה ימשיכו לרכוש מוצרים ושירותים ממנה ולא מחברות מתחרות, כאשר הגדלת המכירות תבוא לידי ביטוי באמצעות פעולות רכישה מוגברות של לקוחות ישנים או פעולות רכישה של לקוחות חדשים.

אפיון לצרכי העסק

כל הטמעה של מערכת CRM בעסק נעשית לאחר חשיבה רבה, בתהליך המכונה אפיון. לכל עסק יש את הצרכים השונים שלו, את הפעולות השונות שהוא מבצע מול הלקוחות ואת התנאים השונים שתחתיהם הוא עובד. לכן, מערכת CRM מוטמעת רק לאחר אפיון לכל אלו, כדי ליצור התאמה מקסימלית לחברה.

ניהול כל הכלים במקום אחד

מערכות CRM מאפשרות לעסק יתרון משמעותי, כאשר כל המידע על הלקוחות מנוהל תחת מקום אחד. מספרי טלפון, כתובות דואר אלקטרוני וכתובות דואר למשל, נמצאים במקום אחד ומאפשרים לחברה ליצור קשר עם הלקוחות בצורה יעילה, עדכנית ומהירה.

מידע מאובטח

מערכת CRM מאפשרת לכם לשמור על המידע שנוגע ללקוחות שלכם בצורה מאובטחת. המערכת מוטמעת על מחשבי החברה באופן מקומי או דרך שרתים רחוקים באמצעות ענן. המידע נשמר במקום אחד ומונגש רק לחברה, כך שניתן לנהל אותו ללא חשש מדליפות כאלו ואחרות. 

כיצד להבטיח הטמעה יעילה ואיכותית?

מערכות CRM נבדלות אחת מהשנייה באיכות שלהן. מערכת שלא הוטמעה לפי אפיון של צרכי החברה למשל, יכולה להיות פחות אפקטיבית. לכן, על מנת להבטיח הטמעה יעילה ואיכותית, בצעו את ההטמעה עם Sbitsoft, שמתמחה בביצוע הטמעת מערכות אלו לחברות שונות.

ניהול מערכות מידע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד