כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
מטבעות המסוגלות

חשיפה: בנו של מרן שר התורה זצוק"ל מעיד על השעות שקדמו לפטירתו

הגאון רבי יצחק שאול קנייבסקי שליט"א חושף מידע מפתיע בסרטון קצר בו הוא נראה מחזיק בידיו מטבעות זהב, עליהן חרוטות המילים "לשמירה וישועה" ואומר:"אלו המטבעות שהחזיק אותן אבא בידו הקדושה שנה שעברה" • כל הפרטים

חשיפה: בנו של מרן שר התורה זצוק"ל מעיד על השעות שקדמו לפטירתו
הגרי"ש קנייבסקי צילום: ועד הרבנים

ימים ספורים לפני שיחול יום השנה לפטירתו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי זצוק"ל, חושף בנו הגאון רבי יצחק שאול קנייבסקי שליט"א מידע מפתיע.

בסרטון קצר הוא נראה מחזיק בידיו מטבעות זהב, עליהן חרוטות המילים "לשמירה וישועה" ואומר:

"אלו המטבעות שהחזיק אותן הרב בידו הקדושה שנה שעברה, לפני שהוא נפטר, ובירך את כל התורמים והמסייעים לוועד הרבנים שיראו ישועות גדולות וזיווגים הגונים לכל הנצרכים, והצלחה בכל מעשי ידיהם." מעיד בנו.

המטבעות האחרונים שנאספו בחרדת קודש עם פטירתו של מרן, נצררו בשקית מיוחדת בהוראת רבני ועד הרבנים וכעת, בערב פורים תשפ"ג, ניתן לרכוש אותם באתר ועד הרבנים.

לסרטון והזמנת המטבעות הקליקו כאן>>> 

בהמשך דבריו, מתייחס הגאון רבי יצחק שאול קנייבסקי שליט"א, לבקשתו המפורסמת של מרן שר התורה זצוק"ל שהורה לכולם ללא יוצא מן הכלל:

"הריני ממנה את ועד הרבנים לעניני צדקה בארץ הקודש לשלוחי דידן לקיים מצוות מתנות לאביונים באופן מהודר ביום הפורים וכן ראוי לכל אחד לנהוג".

ומוסיף את הבטחתו שלו: "ובעז"ה ביאר"צ כשאעלה לציון הקדוש (למחרת, שושן פורים) שנה זו, אתפלל על כל התורמים שיראו ישועות והצלחות גדולות בכל מעשי ידיהם ונחת מצאצאיהם".

לשליחת שמות לתפילה>>>

שר התורה ועד הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד