כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

בהשתתפות גדולי ומאורי החסידות שליט"א נקבעו המזוזות במתחם 'חסידים סנטר' בבני-ברק

מתחם 'חסידים סנטר' החדש בבני ברק נועד לשרת את כלל תושבי העיר החסידיים ואת כלל הציבור החסידי המתגורר בערים אלעד, פתח תקוה, נתניה, אשדוד, חיפה, קרית גת ועוד. המתחם החדש והמפואר ממוקם ברח' שלמה המלך 12 בבני ברק

בהשתתפות גדולי ומאורי החסידות שליט"א נקבעו המזוזות במתחם 'חסידים סנטר' בבני-ברק
פתיחת מתחם חסידים סנטר צילום: יהושע פרוכטר

במעמד חגיגי ורב רושם נחנך לאחר ציפייה ארוכה מתחם 'חסידים סנטר' בבני ברק בהשתתפות גדולי ומאורי החסידות שליט"א, בראשות כ"ק מרן אדמו"ר מראחמסטריווקא שליט"א שטרח והגיע במיוחד מירושלים להשתתף במעמד; גדול משפיעי החסידות המפורסם, הרה"צ רבי אברהם אלימלך בידרמן שליט"א; וראש ישיבת סאטמאר בבני ברק,  הגה"צ רבי חיים הערש מייזליש שליט"א.

לאחר קביעת המזוזות בדלתות הטרקלינים המפוארים במתחם, נועדו יחדיו גדולי הדור שליט"א והסבו לשתיית 'לחיים'. לאחר חלוקת הלעקח ובראנפן למשתתפים הרבים שצבאו על המקום, בירכו את הנהלת המתחם וצוות העובדים בברכת "והריקותי לכם ברכה עד בלי די" ולהצלחה רבה. כן העלו על נס את העניין של הלבוש החסידי האותנטי כפי שנהגו אבות אבותינו, ללא שינויים וללא כניעה לרוחות המודרניזציה. "זכות יציאת בני ישראל ממצרים וגאולתם מעבדות לחירות הייתה, כך מופיע במדרשים, משום שלא שינו את שמם לשונם ומלבושם", אמרו.

כך גם הובעה תודה והוקרה להנהלת המתחם על שריכזו את כל נושא ההלבשה החסידית תחת קורת גג אחת, על מנת להקל על קהל אנ"ש במניעת ההתרוצצות והבטלה המיותרת הכרוכה בעת עריכת קניות פריטי ההלבשה של בחורי הישיבות, חתני בר מצוות, חתנים ומחותנים.

ואכן מתחם 'חסידים סנטר' מאכלס בתוכו את מותג ההלבשה הנחשק ביותר בציבור החסידי בכל העולם - GB – בו ניתן להשיג את הדגמים העדכניים והחדשניים ביותר מהשנה האחרונה של הרשת העולמית בכל הקטגוריות: בעקיטשעס פרחוניים, קאפעטעס, חליפות ועוד.

כמו כן חנות 'חסידיש' בבני ברק העתיקה את כתובתה למתחם 'חסידים סנטר'. במקום ניתן להשיג מגוון רחב של תשמישי קדושה: טליתות, עטרות מכסף טהור לטליתות, קיטלאך, גארטלאך, כיפות במגוון סגנונות חסידיים ועם דוגמאות לילדים, לצד כל צרכי ההלבשה החסידית, החל מחולצות, צעיפים, סוודרים, גרביים, הלבשה תחתונה, פיז'מות חסידיות ועוד

המתחם יאכלס בקרוב גם את רשת 'קרוין' בו ניתן להשיג את הדגמים העדכניים ביותר של כובעי הסאמעט, במגוון מידות ובשלל צורות ודוגמאות המותאמות למגוון החסידויות והקהילות השונות.

בימים אלו תפתח חנות "סטייל שיך" במתחם בו ניתן להשיג מגוון ענק של מותגי הנעלה חסידיים איכותיים, בשלל דוגמאות עדינות לחול ולשבת, עם שרוכים ובלי שרוכים, פערטיל שיך ועוד, לצד מותגי נעליים אורתופדיים איכותיים.

מתחם 'חסידים סנטר' החדש בבני ברק נועד לשרת את כלל תושבי העיר החסידיים ואת כלל הציבור החסידי המתגורר בערים אלעד, פתח תקוה, נתניה, אשדוד, חיפה, קרית גת ועוד. המתחם החדש והמפואר ממוקם ברח' שלמה המלך 12 בבני ברק.

הלבשה לגברים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד