ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
"כלכלת ישראל חזקה"

נתניהו בפתח ישיבת הממשלה: "אנחנו צופים גירעון של אחוז אחד"

רה"מ כינס ישיבת ממשלה והתייחס למצב הביטחוני: "יש לנו מדיניות ברורה: להכות בטרור בעוצמה. אנחנו תמיד אומרים שנסגור חשבון עם מי שפוגע באזרחי ישראל ובחיילי צה"ל - וכך עשינו". עוד אמר: "כלכלת ישראל חזקה בזכות מהפכת השוק החופשי שהובלנו לפני שנים"

נתניהו בפתח ישיבת הממשלה: "אנחנו צופים גירעון של אחוז אחד"
נתניהו בישיבת הממשלה צילום: Alex Kolomoisky/POOL

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (חמישי) למצב הביטחוני בפתח ישיבת ממשלה יממה לאחר המבצע בשכם בו נהרגו יותר מעשרה פלסטינים ונפצעו עוד עשרות ואמר: אתמול, בפעילות משותפת לצה"ל, שב"כ וימ"מ, סוכלו שלושה מחבלים בקסבה בשכם, בנוסף למחבלים נוספים שירו על כוחותינו. המחבלים הללו רצחו ביריות את הלוחם עידו ברוך ז"ל, זה קרה באוקטובר האחרון והם עמדו להוציא פיגועים נוספים נגדנו".

נתניהו הבהיר: "אנחנו תמיד אומרים שנסגור חשבון עם מי שפוגע באזרחי ישראל ובחיילי צה"ל - וכך עשינו גם הפעם. אני מבקש לשבח את השב"כ ואמ"ן על המודיעין המדויק ואת הלוחמים שפעלו בגבורה ובקור רוח תחת אש. אנחנו נמשיך לפעול בעוצמה בכל הגזרות, קרובות ורחוקות, כדי לסכל את מאמצי אויבינו לפגוע בנו. מי שינסה לפגוע בנו - דמו בראשו".

נתניהו האשים את הדיבורים על פגיעה בכלכלה של ישראל בעקבות הרפורמה המשפטית: "יש מי שמנסה לערער את כלכלת ישראל, מנסה לייצר היסטריה מסיבות פוליטיות, היסטריה שאין להן אחיזה במציאות. כלכלת ישראל חזקה והיא תמשיך להתחזק. בזכות העוצמות שלנו, בזכות העצמאות של בנק ישראל שתישמר, ובזכות המדיניות הכלכלית האחראית וגם היוזמת שאנחנו מובילים. מי שזורע היסטריה ופחד - יתבדה".

לדבריו, "אני אומר את זה כמי שהעביר למעלה מ-15 תקציבי מדינה, יותר ממה שמקובל ברוב הדמוקרטיות בעולם. אני אומר לכם שמדובר בתקציב אחראי ומקיף שיזניק את הכלכלה שלנו וילחם ביוקר המחייה".

נתניהו הוסיף: "כלכלת ישראל חזקה בזכות מהפכת השוק החופשי שהובלנו לפני שנים, ובזכות העובדה שלאחרונה אנחנו הבאנו מיליוני חיסונים למדינת ישראל שהוציאו את ישראל ראשונה בעולם מהקורונה, שהיה גם משבר כלכלי".

לסיום אמר ראש הממשלה: "אתם תשמעו עוד מעט משר האוצר ומהנגיד את הנתונים, אבל אני רוצה להגיד לכם שאנחנו כנראה צופים גירעון של אחוז אחד. אני לא זוכר דבר כזה בכל שנותיי כאן כראש ממשלה או כשר האוצר. זה סימן טוב לבאות. עשינו את הדבר הנכון אז ונעשה את הדבר הנכון גם היום. כלכלת ישראל היא אחת מהכלכלות המובילות בעולם כיום. התקציב הזה וחוק ההסדרים שיבוא בעקבותיו יבטיחו את המשך המגמה הזאת".

בנימין נתניהו תקציב המדינה מתיחות ביטחונית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד