כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
רכבת אווירית מישראל וארה"ב

תיעוד: החתונה היוקרתית שהדהימה את לונדון החרדית

חתונה מדוברת ומושקעת ברמה יוצאת דופן התקיימה אמש בלונדון ובה נישא בן גביר מארה"ב עם נכדת האדמו"ר מביאלא לונדון. כל הפרטים ותיעוד של השמחה היוקרתית

תיעוד: החתונה היוקרתית שהדהימה את לונדון החרדית
חתונת בן הגביר ונכדת הרבי מביאלא צילום: באדיבות המצלם

במלון אינטרקונטיננטל על גדות נהר התמזה בלונדון נערכה אמש (רביעי) שמחת החתונה לבנו של המיליונר ר' משה אייכלר ממונסי, שנישא עם נכדתו של האדמו"ר מביאלא לונדון, בת לחתנו ר' יחזקאל דוד הלברשטאם.

החתן, בנימיין אייכלר, למד בישיבת 'יד הלוי' וכן בישיבת בריסק ולחתונה טסו חברים וידידים של החתן כולל חלק מהרמי"ם בישיבה. ל'בחדרי חרדים' נודע כי למעלה מ-600 אורחים הגיעו ללונדון לכבוד החתונה והם שוכנו במלונות הסמוכים לאירוע.

המשתתפים בחתונה מספרים כי מדובר באחת החתונות היוקרתיות ביותר שנערכו במגזר החרדי מאז חתונת בן הנגיד סטורלוביץ שנערכה בוינה ונחשבת עד היום לחתונה היוקרתית במגזר.

בקבוצות החרדיות נזרקו מספרים ועלו הערכות לגבי העלות של האירוע - ויש אף שהפריזו במספרים, אך אין ספק כי החתונה מסתכמת בסכום גבוה של לא פחות ממאות אלפי דולרים.

אחד הנוכחים במקום אומר ל'בחדרי חרדים': "הייתי באירועי יוקרה במגזר החרדי, כזה לא ראיתי שנים רבות".

מעמד החופה נערך על הנהר והכול כוסה בניילונים מפאת הקור. על החלק המוזיקלי הופקדו כ-30 נגנים בניצוחו של מנדי הרשקוביץ מארה"ב. כמו כן הגיעו להשתתף גדולי הזמר, שמילי אונגר, ומוטי אילוביץ - שאף עשה את כל ה'מצווה טאנץ' שחיבר גראמען על כל 10 פרקי מגילת אסתר. כמו כן הופיעה באירוע מקהלת 'מלכות' בניצוחו של פנחס ביכלר שהגיעו במיוחד מישראל.

לטובת האירוע הגיעו במשלוח מיוחד מהולנד מספר קונטיינרים של פרחים; כמו"כ, כסא הכלה היה כולו עשוי מפרחים, לצד עוד ועוד דברים משוגעים ויוצאי דופן שטרם נראו.

לונדון חתונה יוקרתית מלון אינטרקונטיננטל נהר התמזה ביאלא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 39 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד