כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
ישועתם עדיין מתעכבת

סגרת שידוך לגיל 24? קיבלת 16 אלף שקל

חסידות צאנז מצטרפת למאבק של המצפים לישועה ומעניקה 16,000 שקל לאותם שדכנים שיסגרו שידוכים לבני ובנות החסידות שהגיעו לגיל 24

הרבי מצאנז בסידור קידושין
הרבי מצאנז בסידור קידושין צילום: משה גולדשטיין

קהל חסידי צאנז קיבלו בתקופה האחרונה הודעה דרמטית בקו הטלפון הפנימי של החסידות: מרכז 'שמחם' דחסידי צאנז, הארגון שמאגד את השדכנים בחסידות, התחייב למענק של 16,000 ₪ עבור שדכנים שיסגרו שידוכים של בנים ובנות בחסידות שהגיעו לגיל 24. 2,000 דולר מתוך סכום זה, הינו מתנת 'שמחם' והיתר הם דמי השדכנות ועוד.

בשולחן הטהור של האדמו"ר מצאנז שערך לכבוד ראש השנה לאילנות, דיבר הרבי במשא-קדשו אודות כך שלכל יהודי יש חלק אלקי שלא נכבה לעולם ובזה אפשר להאחז ולשוב בתשובה, בדיוק כמו האילנות בט"ו בשבט שנראים יבשים ועלובים אבל השרף העולם בהם ביום זה, מעיד על הפירות שהם עתידים להוציא. בסיום דברות הקודש הופתעו החסידים לשמוע את הרבי מדבר אודות מרכז 'שמחם', ובדברי-קדשו ביקש מהחסידים לפעול ולעשות למען המצפים לישועה בזיווגים הגונים, בבירורים ובטלפונים, וגם ברוחניות בתפילה ובלימוד.

דברות קודש אלו באו בעיצומו של קמפיין פנימי בחסידות הקורא לכל חסידי צאנז להתגייס אל המערכה ולתת את חלקם בהצעות ובבירורים ובכל מה שאפשר, כדי שלא להזניח ח"ו את אלה שישועתם עדיין מתעכבת, וכידוע מצדיקים, אם עושים למטה – פועלים למעלה. הדברים המפורשים של האדמו"ר הפיחו חיים בקמפיין. אמש נמסר כי שדכנים מכל העולם כבר ביקשו את השמות כדי לנסות את חלקם.

רק בתקופה האחרונה ממש, הגיעו בצאנז לידי גמר בשעה טובה כמה שידוכים של בחורים מבוגרים ועוד כמה מזיווג שני, וכעת בכדי לעודד את העניין, מבטיחים בצאנז כאמור לתת מענק של 2,000 דולר עבור שידוכים של בחורים ובחורות מעל גיל 24 בחסידות צאנז. בנוסף לכך הובטח שאם עד פסח ייכנסו בברית האירוסין 15 מתוך רשימה זו, יחולק סכום נוסף של 20,000 דולר מתנת 'שמחם' בין השדכנים שפעלו לסגירת שידוכים אלו.

בצאנז אומרים שזהו רק הצעד הראשון במערכה ובעתיד הקרוב יוכרז בעז"ה במרכז 'שמחם' על מבצעים גם בקרב הצעירים יותר.

מציאת שידוך מעוכבי שידוך חסידות צאנז דמי שדכנות שדכנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד