כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הרדיפה לא נגמרת

התקשורת ממשיכה להתעסק בנזילות ובתריסים של נתניהו

אחרי שבשנתיים האחרונות לא שמענו מאומה על מעונות ראש הממשלה בנט ולפיד, התקשורת חוזרת להתעסק בדרישותיו של ראש הממשלה נתניהו למימון המדינה את בתיו הפרטיים בהם הוא נאלץ להתגורר כל השבוע, בהיעדר המעון הרשמי בבלפור שהוחרב כליל

התקשורת ממשיכה להתעסק בנזילות ובתריסים של נתניהו
בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

התקשורת ממשיכה להתעסק במימון הוצאות בתי ראש הממשלה שכידוע אין לו מעון ראש ממשלה רשמי ונאלץ להתגורר בביתו הפרטי ברחוב עזה בירושלים בתנאים מצומצמים ושונים. 

אחרי שוועדת הכספים אישרה אתמול (חמישי) את מימון הבתים הפרטיים שלהם ברחוב עזה ובקיסריה, בני הזוג בנימין ושרה נתניהו מתחילים לממש את התקנות שעברו בוועדת הכספים.

במשך שנים שרה נתניהו מבקשת שהמדינה תממן לה איטום כולל של הנזילות בבית בקיסריה ותיקון כולל של התריסים החשמליים בשווי מאות אלפי שקלים. במשך שנים המדינה סירבה וביצעה תיקונים נקודתיים בגלל שתיקון כולל ישביח את הנזק, ובגלל שהנזק נגרם לפני שנתניהו היה ראש ממשלה. כעת צפויים בני הזוג לעשות את התיקונים על חשבון המדינה. כך מדווח כתב המשפט אביעד גליקמן ב'חדשות 13'.

עוד פרסם כי המדינה תשכור שלושה בתים למאבטחים ליד בית נתניהו ברחוב עזה בעלות של כ-35 אלף שקלים לחודש, וזאת לאחר שדירות המאבטחים ברח' בלפור הוסבו לדירות לטובת בני הזוג נתניהו והעובדים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו מעון ראש הממשלה מימון רחוב עזה בנימין ושרה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד