כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
חשש מקריסת הענף המשגשג

השר בהתבטאות חריגה: "לא אשתתף בהלוויה"

שר התיירות חושש מקריסת ענף התיירות אם הפטור ממע"מ לתיירים יבוטל. השר חיים כץ אף הגדיל לעשות ועזב בחמת זעם את ישיבת הממשלה שעסקה בתקציב המדינה לשנתיים הקרובות באומרו: "לא אשתתף בהלוויה של המשרד שלי"

השר בהתבטאות חריגה: "לא אשתתף בהלוויה"
השר חיים כץ עם נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

רגע לפני העברת התקציב, שר התיירות חיים כץ, נפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו והציג לו את תחזית התיירות לשנה הקרובה ולשנים הבאות. גורמים שנכחו בפגישה סיפרו לגלי צה"ל, שבניגוד לאוצר נתניהו הביע נכונות לשמור על התיירות.

השר כץ נאבק כדי שהפטור ממע"מ לתיירים יבוטל ואם זה לא יקרה הוא מאיים להצביע נגד התקציב שעדיין לא הוסכם הלילה בישיבת הממשלה שהחלה אתמול (חמישי) בשעה 11:00 בבוקר.

שר התיירות שהבין כי דרישתו לא מתקבלות עזב ובחר להחרים את ישיבת הממשלה לקראת העברת התקציב באומרו: "לא אשתתף בהלוויה של המשרד שלי. עם התקציב שהאוצר מציע, משרד התיירות יהיה סגור בשנה הקרובה".

בתוך כך, קבוצת נקש, שבבעלותם מספר מלונות בארץ ומחזיקה גם בחברת 'ארקיע', שיגרה הלילה מכתב לשר התיירות, חיים כץ, נוכח האיום לביטול הפטור ממע"מ לתיירים וציינה כי "חששות אלה, הביאו אותנו לשקול בשנית את המשך ההשקעה בענף בישראל ולחשש אמיתי באשר להשקעות הקיימות".

פטור ממס משרד התיירות תיירים חיים כץ תקציב המדינה ישיבת ממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד