כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
נאלץ לפרסם הבהרה

נתניהו לשרים: "רוצה לתת למפגינים אגרוף ולהלום בהם"

נתניהו מעורר סערה לאור התבטאות שלו שהודלפה מישיבת הממשלה בליל שישי | נתניהו אמר: "אני רוצה לתת לכם אגרוף להלום בהם. אותם האנשים שהפגינו נגד הסכם הגז ונגד החיסונים בקורונה - הם אותם אנשים שמוחים היום כמו שהם אמרו אז שהסכם הגז יעשה נזק - צריך להלום בשקר"

בנימין נתניהו בישיבת ממשלה
בנימין נתניהו בישיבת ממשלה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו מעורר סערה לאחר שקרא בישיבת הממשלה להלום במפגינים ההמונים היוצאים למחאות נגד הרפורמה המשפטית.

במהלך ישיבת הממשלה הלילית שהתכנסה כדי לאשר את התקציב התייחס נתניהו להפגנות הענקיות נגד הממשלה, והשווה אותם למכחישי הקורונה שהפגינו נגד התו הירוק והחיסונים.

"אותם האנשים שהפגינו נגד הסכם הגז ונגד החיסונים בקורונה, הם אותם אנשים שמוחים היום", אמר נתניהו לשרים.

ראש הממשלה הוסיף, "אני רוצה לתת להם אגרוף להלום בהם - כמו שהם אמרו אז שהסכם הגז יעשה נזק, ככה הם אומרים גם היום שתעשה הרפורמה . צריך להלום בשקר", אמר.

דבריו של נתניהו עוררו סערה כאשר יש מי שפירש את דבריו כמו קריאה לאלימות כנגד המפגינים, בלשכתו מיהרו להבהיר  באומרו: "לכל מי ששמע את דבריו היה ברור שכוונתי הייתה לנגח את הטענות השקריות של אלה שמפיצים תבהלה, ולא בשום קריאה לאלימות או פגיעה בזכות ההפגנה".

לדבריו, "הם אינם מוכנים לקבל את העובדה שהם הפסידו בבחירות. לשם זה הם מוכנים למוטט את הבית. הם צריכים להתבייש באופן שבו הם מנסים לעוות את התודעה של הציבור בישראל. במקום להיענות לקריאות שלנו להידברות ולהרגעת הרוחות, הם קוראים להלהטת הרוחות ולאנרכיה".

נתניהו שב ואמר: "אני קורא לקולות האחראים באופוזיציה לא לשתף פעולה עם ההפקרות הזאת ולהיכנס מיד להידברות רצינית לטובת כל אזרחי ישראל ומדינת ישראל".

בנוסף לשכת ראש הממשלה מפרסמת את התמלול המדויק מהפרוטוקול (סטונגרמת הממשלה) של דברי ראש הממשלה נתניהו בישיבת הממשלה שממנו ברור שמי שאמר שראש הממשלה קרא להלום במפגינים - משקר במצח נחושה כי אם ראש הממשלה קרא להלום בטיעונים השקריים נגד רפורמת הגז שהביאה להורדה דרמטית במחירי הגז בישראל לעומת העולם.

רה"מ בנימין נתניהו כפי שנרשם בפרוטוקול בזמן אמת על ידי הקצרנית: "הם אמרו לנו מה קורה. תבינו מה עשינו כאן, מה חוללנו - אנחנו שמנו את ישראל בעצם בעצמאות אנרגטית, במצב שמחיר הגז אצלנו, כמה הוא, שליש מהממוצע העולמי? שליש מהממוצע העולמי. אתם זוכרים איזה דברים אמרו? אני רוצה שתצטיידו בזה ותיתנו פשוט את האגרופים בחזרה, מה שנקרא. זה לא רק להלום בטרור, כמו שאמרנו, זה גם להלום בשקר, להלום בשקר. תראו מה זה, איזו תוצאה".

ישיבת ממשלה מפגיני שמאל מפגינים אגרוף ראש הממשלה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד