כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"רצה להיות רופא"

אסון: שמוליק הותקף על-ידי פיל ונהרג

ישראלי שהגיע כחלק ממשלחת התנדבותית לנפאל, נהרג על ידי פיל. אמו שלו רופאה בלניאדו אמרה: "הוא השקיע בלימודים ומאוד רצה להיות רופא, קשה להסביר כמה הוא רצה, ודווקא בסוף המסלול המאתגר הוא מצא את מותו. זה אסון גדול"

אסון: שמוליק הותקף על-ידי פיל ונהרג
פילים. אילוסטרציה צילום: unsplash

שמואל בוייקנר, בן 30 מאור עקיבא, נהרג אתמול (שישי) כשהותקף על-ידי פיל בפארק הלאומי צ'יטוואן שבנפאל. שמואל עמד לסיים את לימודי הרפואה בעוד חודשיים. אמו היא ד"ר טטיאנה בוייקנר שעובדת בבית החולים לניאדו בנתניה. היא אמרה ל-Yner: "הוא בחר להתנדב בית חולים בנפאל כי חיפש לסייע ולעזור בעולם השלישי. כל החיים שלו היו נתינה".

שמואל הותיר אחריו זוג הורים רופאים, ושני אחים קטנים. בוייקנר נכנס לפארק הלאומי באופניים לבדו ביום שישי האחרון, הוא הותקף על-ידי הפיל מאחור בזמן שצילם תמונות. הוא מת במקום, ועל גופתו נמצא רישיון נהיגה ישראלי. מהפארק נמסר שחקירה מתבצעת.

שמואל ז"ל. (באדיבות המשפחה)

ממשרד החוץ נמסר: שמואל בוייקנר, אזרח ישראלי כבן 30, ששהה בנפאל כמתנדב בבית חולים מקומי נהרג מפגיעת פיל בפארק צ׳יטוואן (כ-4 שעות מקטמנדו).

קונסולית ישראל בשגרירות בקטמנדו, דנה פישר וטל בלוייגרונד מהמחלקה לישראלים בחו״ל במשרד החוץ מטפלות במקרה ועומדות בקשר שוטף עם המשפחה בשעה קשה זו. משרד החוץ מסייע בסידורי העברת הארון לישראל.

פיל תייר ישראלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד