כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"לא רוצים שהימין ישלוט"

אחיו של נתניהו: "ביבי יהיה דיקטטור? איזה שטויות אלה"

אחיו של ראה"מ התייחס לסערה סביב הרפורמה המשפטית ואמר: "הרפורמה המשפטית תועיל למדינת ישראל". לדבריו, "לא ייתכן שכמעט כולם בבית המשפט העליון יהיו בשמאל"

אחיו של נתניהו: "ביבי יהיה דיקטטור? איזה שטויות אלה"
עידו ובנימין נתניהו צילום: באדיבות המצלם

ד"ר עדו נתניהו, אחיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (מוצאי שבת) לסערה הציבורית סביב הרפורמה במערכת המשפט ואמר: "הרפורמה המשפטית תועיל למדינת ישראל ותרסן את הכוח הבלתי מרוסן של בית המשפט העליון, שלא קיים בשום דמוקרטיה אחרת בעולם".

לדבריו, ייקח זמן רב עד שיהיה איזון בבית המשפט העליון. "לא ייתכן שכמעט כולם בבית המשפט העליון יהיו בשמאל", אמר נתניהו. על האמירות כי ענף ההייטק יקרוס אמר: "אם ההיי-טקיסטים רוצים לעזוב את המדינה – שיעזבו".

אחיו של ראש הממשלה הוסיף: "הרפורמה המשפטית מחלישה את כוחו של השמאל. מנהיגי המחאה לא רוצים שהימין ישלוט. ההשתוללות חסרת הרסן הזו מבהילה את הציבור. שיפסיקו לעורר בהלות. ביבי יהיה דיקטטור? איזה שטויות אלה".

נתניהו ציין כי ראש הממשלה נבחר על סמך רצון הבוחר להביא לשינוי במערכת המשפט. הוא הדגיש כי ראש הממשלה מעוניין בהידברות, אלא שלטענתו האופוזיציה מעוניינת בהמשך המאבק כדי להפיל את הממשלה. נתניהו אמר עוד כי רבים מאנשי האופוזיציה רצו ברפורמה המשפטית.

עידו נתניהו הרפורמה המשפטית ראש הממשלה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד