כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
גבוה פי 100

מטורף: האייפון שנמכר במחיר של עשרות אלפי דולר

אייפון מקורי מ-2007 שנשאר סגור באריזה נמכר במכירה פומבית ביותר מ-63 אלף דולר|המכשיר דור ראשון של אייפון היה שייך לקרן גרין, שקיבלה אותו ב-2007 אך מעולם לא פתחה אותו|ההערכות המוקדמות היו שהמכשיר יימכר ב-50 אלף דולר, אך בסופו של דבר הוא נמכר במחיר הגבוה פי 100 מהמחיר שבו נקנה המכשיר

מטורף: האייפון שנמכר במחיר של עשרות אלפי דולר
אילוסטרציה צילום: unsplash

מכשיר דור ראשון של אייפון באריזתו המקורית שמעולם לא נפתח, נמכר במכירה פומבית במחיר אסטרונומי ביותר מ-63 אלף דולר.

ע"פ הדיווח ב'כלכליסט', ההערכות המוקדמות היו שהמכשיר יימכר ב-50 אלף דולר, אך בסופו של דבר הוא נמכר במחיר הגבוה פי 100 מהמחיר שבו נקנה המכשיר עם זיכרון של 8 ג'יגה בייט – 599 דולר.

מארק מונטרו, מבית המכירות LCG שארגן את המכירה הסביר כי לא כל האייפונים יימכרו במחירים גבוהים כל כך, "רק מכשירי אייפון חדשים לגמרי, סגורים ודור ראשון הם בעלי שווי גבוה" טען מונטרו, עוד הוסיף כי "למצוא דגם מקורי מהמהדורה הראשונה של 2007, עדיין חדש לגמרי עם התווית מהמפעל, זה משהו יוצא מהכלל".

ע"פ הדיווח ב'כלכליסט' המכשיר שנמכר דור ראשון של אייפון היה שייך לקרן גרין, שקיבלה אותו ב-2007 אך מעולם לא פתחה אותו. גרין קיבלה את הטלפון במתנה מחברים לאחר שהתחילה עבודה חדשה, אך היא לא פתחה אותו מכיוון שבדיוק רכשה לעצמה מכשיר אחר. ההנחה שלה הייתה שמדובר באייפון "אז הוא לא יתיישן". למזלה ההנחה הייתה שגויה.

גרין סיפרה לביזנס אינסיידר כי התכוונה להמשיך ולהחזיק במכשיר כדי להרוויח ממנו אפילו יותר, אך היא נזקקה לכסף למימון העסק שלה בניו ג'רזי.

 

אייפון אפל טכנולוגיה פלאפון מכירה פומבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד