ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
הסתיים בנס

בחסות הבניה הבלתי חוקית: מחבל ירה לכיוון בית כנסת ביישוב

מחבל פלסטיני ירה בשבת בבוקר 6 כדורים לעבר הישוב חוות יאיר. הירי נעשה ממבנים פלסטינים לא חוקיים שהמנהל האזרחי מתמהמה בהריסתם. צה"ל לכד את המחבל

בחסות הבניה הבלתי חוקית: מחבל ירה לכיוון בית כנסת ביישוב
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: pixabay

מחבל פלסטיני ירה בשעות הבוקר של יום השבת לכיוון בית הכנסת בישוב חוות יאיר 6 כדורים. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

לטענת אנשי הישוב, הירי בוצע ממבנים לא חוקיים שנבנו סמוך לכפר קרוות בני חסן והמנהל האזרחי מתעכב בהריסתם בשל חוסר יכולת לגייס כוחות צבא לשם ההריסה.

התושבים הזעיקו את הצבא, שזיהה את הירי ולכד את המחבל. מדובר צה"ל נמסר: "מוקדם יותר היום התקבל דיווח על ירי לעבר חוות יאיר שבמרחב חטיבת אפרים. לוחמי צה"ל סרקו במרחב ומצאו שישה תרמילים. בהמשך, כוחות צה"ל ושב"כ עצרו את החשוד בביצוע הירי ואיתרו את הנשק ששימש אותו בביתו בכפר קרוואת בני חסן שבגזרת החטיבה".

הנשק של המחבל. | צילום: דובר צה"ל.

יו"ר הישוב חוות יאיר עמיחי איתם הגיב ותקף: "לא יעלה על הדעת שאנשים נשים וטף יחיו תחת מטווח ואיום תמידי על חייהם. אנחנו מצפים מהצבא להגביר נוכחות ברכס שמול היישוב על מנת למנוע ממחבלים לבצע פיגועים ובנוסף למנוע בנייה בלתי חוקית של ערבים באזור דבר היכול לסכן יותר את תושבי היישוב".

אירוע זה מצטרף לחדירת מחבלים לחווה החקלאית הצמודה לישוב לפני שבועיים בבוקר יום שישי, מחבלים נכנסו לאחד הבתים בו שהתה אישה לבדה עם תינוק. האישה נלחמה בשלושת המחבלים שנכנסו, עד שהגיע למקום הסייר והניס אותם, המשטרה עצרה את אחד התוקפים.

שומרון פיגוע צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד