ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

סקר TGI קובע: עליה חדה בשימוש חרדים באינטרנט

הסקר המקיף שהוזמן לבקשת דה מרקר בדק את הרגלי הצריכה והתקשורת במגזר • מעדיפים רכב או דירה? וכמה זמן אתם בנייד? כנסו

בחורי ישיבה במיר גולשים באינטרנט, קובי הר צבי
בחורי ישיבה במיר גולשים באינטרנט, קובי הר צבי צילום: קובי הר צבי

דה מרקר מפרסם היום (א') סקר מקיף בנוגע להרגלי הצריכה והתקשורת של החרדים, בדגש על מעמד הביניים החרדי. בין הנתונים הבולטים: עליה חדה בשימוש באינטרנט ובכרטיסי אשראי, צריכת מותגים יקרים והעדפת דירה על רכב.

את הסקר ערך מכון הסקרים TGI להזמנת דה מרקר. והוא מצא כי החרדים מבלים פחות בבתי קפה, אבל מדברים יותר בטלפון; בבעלותם פחות כלי רכב, אבל יותר דירות; והנתון המשמעותי: עלייה משמעותית בהיקף הגלישה באינטרנט.

הסקר נערך בחודשים ינואר־דצמבר 2013, ונערך בקרב גילאי 18 ויותר, דוברי עברית. הוא בוצע על ידי קנטאר מדיה מחקרי TGI.

והנה עוד נתונים נבחרים: רק 33% מהחרדים נוהגים לשבת בבתי קפה, לעומת 75% במגזר הכללי. החרדים גם יוצאים הרבה פחות לחופשות - כמובן בחו"ל, אבל גם בישראל.

החרדים אוהבים פחות לרכוש ברשתות האופנה הגדולות, כמו קסטרו, פוקס או H&M. כמעט 80% מהאוכלוסייה הכללית מצהירים כי הם רוכשים ברשתות אופנה, לעומת כ–55% במגזר החרדי. 40% מהמשפחות החרדיות מחזיקות במכונית, לעומת 78% באוכלוסייה הכללית.

ועוד אחד אחרון: שיעור החרדים שמדברים יותר מחצי שעה ביום בסלולר הוא כ–40%, לעומת 30% באוכלוסייה הכללית.
סקר חרדים אינטרנט רשת דה מרקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד