כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

מאות מתנדבי זק"א ת"א וילדיהם השתתפו בערב גיבוש

בבריכת 'נווה גולן' סביב שולחנות מלאים בכל טוב התגבשו מאות מתנדבי זק"א תל אביב כשהם מלווים בילדיהם * מנכ"ל זק"א ת"א ר' צבי חסיד: "המתנדבים עמלים כל השנה ומגיע גם להם ולילדיהם רגעים של מנוחה"

מאות מתנדבי זק"א ת"א וילדיהם השתתפו בערב גיבוש
אסף ברזינגר - לוגסי

מאות מתנדבי ארגון זק"א תל אביב עם ילדיהם התכנסו והתגבשו ביום כיף שנערך במתחם בריכת "נווה גולן" ביפו, שהועמד כולו לרשות מתנדבי זק"א תל אביב בלבד.

מטרתו של הערב היתה להוקיר את המתנדבים המעניקים מעצמם בכל ימות השנה ובכל שעות היממה למען הזולת במשימות של "חסד של אמת" אשר אין לכל אחד את העוצמות והיכולות לעשותן.

המתנדבים זכו לארוחת ערב עם מנות טשולנט וקוגל כיאה לליל שישי והילדים התענגו על מכונת הסוכר והפופקורן שפעלו ללא הגבלה לאורך כל הערב.

כיבדו את הערב בנוכחותם, מתנדבים ובני משפחותיהם, ראשי ארגון זק"א וידידי הארגון.

דברי ברכה קצרים השמיע: מפקד היחידה רפ"ק מ' חיים נוגלבלט, אשר הודה בהזדמנות זו למתנדבים על מסירותם הרבה והבלתי פוסקת במהלך כל ימות השנה, וציין כי ימשכו ימי הגיבוש שנועדו להביא לאחוות אחים ולאגור כח להמשך הפעילות ההתנדבותית.

הערב המוצלח שתרם תרומה חשובה לגיבוש המתנדבים ועידוד המשך פעילותם ההתנדבותית יוצאת הדופן, היה תודות למאמציהם של מנכ"ל זק"א תל אביב, ר' צבי חסיד, הקמב"צ ר' יצחק שינפלד, מפקד הבסיס בב"ב, ר' יעקב שילר והמת' שמואל קלמן, שלא חסכו מאמצים להצלחת הערב.

מנכ"ל זק"א ת"א ר' צבי חסיד: "המתנדבים המסורים של זק"א תל אביב עמלים לאורך כל השנה לשמור על כבוד המת ומגוון פעילויות חילוץ והצלה, וחשבנו כי גם להם מגיע רגעים של מנוחה בהתגבשות עם חבריהם וילדיהם בבחינת וקוי ה' יחליפו כח".

צילום: אסף ברזינגר-לוגסי
































זקא תל אביב ביכלר יחצ בריכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד