כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
צוות מיוחד יוקם

'דגל התורה' נגד רה"מ נתניהו: "התעלם בתקציב מהבטחות הבחירות"

בתום ישיבת ממשלה ארוכה, אושר ביום שישי תקציב המדינה | בבטאון המפלגה הליטאית תוקפים הבוקר את רה"מ נתניהו בטענה כי לא עמד בהתחייבויותיו הקואליציוניות שניתנו ערב הקמת הממשלה | במפלגה משגרים איום ומאיימים כי ישתמשו בוועדת הכספים למימוש ההבטחות 

'דגל התורה' נגד רה"מ נתניהו: "התעלם בתקציב מהבטחות הבחירות"
סיעת דגל התורה בכנסת צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

לאחר שתקציב המדינה אושר ביום שישי בתום ישיבת ממשלת ממושכת, ב'דגל התורה' תוקפים את ראש הממשלה בנימין נתניהו בהאשמה כי התעלם מחלק מההתחייבויות הקואליציוניות.

בביטאון המפלגה 'יתד נאמן' נכתב הבוקר (ראשון) כי לצד ההשגים בנושאי תקציבי החינוך יש טענות על כך ש"על כמה נושאים שנחתמו והובטחו בהסכמים הקואליציוניים עדיין לא ניתן מענה בהתאם, כמו בתקצוב מלא של מוסדות הפטור והשוואה מלאה של התנאים".

עוד ציינו ב׳יתד נאמן׳ את תקציבי תתחבורה "ועוד נושאים שסוכמו במפורש לקראת הקמת הממשלה", תוך שהם מאשימים את ראש הממשלה נתניהו בכך "שהתעלם ולא הביא זאת לישיבת הממשלה ולא נכנסו לתקציב שאושר".

ב׳דגל התורה׳ משגרים מסר מאיים כי ידאגו לכלל הנושאים מאחר והמשך אישרור התקציב נמצא בידם כמחזיקי וועדת הכספים שתאשר את התקציב להמשך החקיקה בכנסת. עוד נמסר כי יוקם לצורך הנושא צוות מיוחד שיוודא שההתחייבויות הקואליציונות ימומשו.

דגל התורה הסכמים הסכם קואליציוני ועדת הכספים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד