י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

בית יעקב תפעיל רשת משפחתונים: "נדבך חשוב"

רשת גני הילדים ומעונות היום 'בית יעקב' בראשות הרב יצחק גולדקנופף זכתה בוועדת המכרזים שהפעיל משרד הכלכלה

צילום: יוסי שחר
צילום: יוסי שחר

רשת גני ילדים ומעונות יום של "בית יעקב" נבחרה להפעיל את רשת המשפחתונים הארצית במגזר החרדי. הרשת תופעל תחת המותג החדש: "פמילי – הכי משפחתי שיש", רשת משפחתונים לילדי ישראל.

ההחלטה על הבחירה בעמותת רשת גני הילדים ומעונות היום "בית יעקב", התקבלה בתום הליך מסודר ומקצועי, שנערך בידי וועדת המרכזים באגף למעונות יום ומשפחתונים במשרד הכלכלה.

עד היום לא הופעל מערך משפחתונים ייעודי למגזר החרדי בישראל, ובעקבות ההחלטה להרחיב פעילות זו, יצא לדרך המכרז הנוכחי, בסיומו נבחרה "פמילי" כמפעילת השירות למגזר החרדי, באמצעות מאות משפחתונים בפריסה ארצית, שיופעלו בפיקוח משרד הכלכלה. לצידה תפעיל גם רשת "נאות מרגלית" מערך משפחתונים בחלוקה גיאוגרפית מקבילה.

הרב יצחק גולדקנופף, מנכ"ל רשת גני ילדים ומעונות יום 'בית יעקב', אומר כי ההחלטה לבחור ברשת כמפעילה גם את מערך המשפחתונים הארצי במגזר החרדי, מהווה אות כבוד לרשת גני הילדים 'בית יעקב' ולעובדיו. וכי "הרשת שמחה לצרף נדבך נוסף וחשוב בתחום החינוך לגיל הרך, מתוך מחויבות אישית ומקצועית, בתחושת שליחות לגדל רבבות ילדי ישראל בערכי בית יעקב, במסירות ובחום, למען דור העתיד של עם ישראל".

מ"פמילי" נמסר כי צוותי ההוראה והמקצוע ערוכים להפעלת הרשת החדשה וכי הושקעו מאמצים רבים לאפשר תפעול נכון ויעיל של מערך המשפחתונים הייעודית למגזר החרדי, הכולל מאות סניפים בריכוזים החרדים בארץ, בסטנדרטים הגבוהים והאיכותיים ביותר, לטובת ילדי ישראל ולמען ציבור ההורים.

על פי הנוהל הקיים בחוק, הגדרת "משפחתון" מהווה מסגרת יום ביתית לילדים מגיל 3 חודשים ועד 3 שנים, בקבוצות קטנות של 5 ילדים, המאפשרת תשומת לב והשקעה אישית לכל תינוק ופעוט בקבוצה.

ועדת המכרזים של משרד הכלכלה, מציינת את מטרת המהלך בכך שהאגף פועל לעידוד השתלבותן של נשים בעבודה, על ידי פיתוח שירות מקצועי להפעלת מעונות יום ומשפחתונים איכותיים המופעלים באמצעות גופים שונים שהוכחו כפועלים בתחומם במקצועיות ראויה, תוך שאיפה להתחדשות מתמדת ולהשגת שביעות רצון מצד ההורים והילדים.
ילד איכות מעונות משפחתון ריכוזים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד