י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
כאב ראש נוסף לממשלה?

משפחות הישוב אביתר עלו ליישוב מחדש בעקבות הפיגוע

משפחות אביתר החליטו לחזור הלילה ליישוב אביתר, בעקבות הפיגוע בכפר חווארה בו נרצחו הלל ויגל יניב הי"ד, ולאחר כשנה וחצי בהן הממשלות לא קיימו את ההסכם שנחתם איתם. "ממשלת ישראל צריכה להלחם בטרור ביד קשה", אמרו החוזרים

משפחות הישוב אביתר עלו ליישוב מחדש בעקבות הפיגוע
המשפחות חזרו לאביתר צילום: באדיבות המצלם

משפחות הישוב אביתר, יחד עם ישיבת אביתר עלו ליישוב מחדש בעקבות הפיגוע. משפחות אביתר ועשרות בחורי הישיבה החליטו לחזור הלילה ליישוב אביתר, בעקבות הפיגוע בכפר חווארה בו נרצחו הלל ויגל יניב הי"ד, ולאחר כשנה וחצי בהן הממשלות לא קיימו את ההסכם שנחתם עם המתיישבים.

תחיה חיים, תושבת אביתר אומרת הערב: "אחרי הבשורות הקשות היום בשומרון, לא יכולנו להמשיך בשגרת חיינו והדבר המתבקש הוא לחזור לאביתר. חזרנו לאביתר כפי שהתחייבו בפנינו כל מפלגות הקואליציה. ממשלת ישראל צריכה להלחם בטרור ביד קשה, ובמקביל - לחזור להקים עשרות יישובים באופן מיידי בכל מרחבי ארץ ישראל".

דניאלה וייס יו"ר תנועת 'נחלה' אמרה: "המשפחות והישיבה המתינו למעלה משנה לחזור לאביתר. המציאות בה ממשלת ישראל מאפשרת לרשות ביד אחת להשתלט על אדמות הלאום וביד השניה לרצח בנו לא יכולה להתקבל על הדעת. הגיע הזמן שממשלת 'ימין על מלא' תבנה מאות ישובים חדשים ביהודה ושומרון. המרחבים קוראים לציבור".

 

 

 

אביתר פיגוע יגל יעקב יניב הלל מנחם יניב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד