כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
כוכב אחד בלבד

כדאי שתדעו: זו חברת התעופה הגרועה ביותר

על פי סקר שבוצע בבריטניה, חברת התעופה הגרועה ביותר לטיסות קצרות היא לא אחר מאשר וויז אייר. חברת הלואו-קוסט ההונגרית קיבלה כוכב אחד בלבד מתוך חמישה על חוויית הבורדינג, האווירה שבתוך המטוס ועל נוחות המושב

כדאי שתדעו: זו חברת התעופה הגרועה ביותר
מטוס של חברת Wizz Air צילום: pixabay

סקר שבוצע בבריטניה ופורסם ב'ישראל היום' מעלה כי חברת התעופה הגרועה ביותר לטיסות קצרות היא לא אחר מאשר וויז אייר. 

למעשה, חברת הלואו-קוסט ההונגרית קיבלה כוכב אחד בלבד מתוך חמישה על חוויית הבורדינג, האווירה שבתוך המטוס ועל נוחות המושב. שיפור קל, של שני כוכבים, הוענק לחברה בכל הקטגוריות האחרות, בהן רמת הניקיון של החברה והתמורה לכסף.

הסקר נערך בקרב 8,046 תיירים בוגרים באוקטובר 2022 בעקבות חוויות הטיסות שלהם בשנתיים האחרונות. הציון הכולל של החברה בסקר עומד על 48% אהדה, מה שגרם לכך שהיא נמצאת במקום האחרון בדירוג, שלפניה נמצאות ריינאייר (52%), יורו-ווינגס (53%) ובריטיש איירוויז (56%). חשוב לציין כי "וויז אייר" מפעילה טיסות משמונה נמלי תעופה בממלכה המאוחדת, בהן באדינבורו וברמינגהם.

במקום הראשון בסקר נמצאת חברת Jet2.com עם 80% אהדה, ואחריה טורקיש איירליינס עם 78%.

ע"פ הדיווח ב'ישראל היום', בדצמבר האחרון הביעה רשות התעופה האזרחית של בריטניה הביעה מההתנהגות "הבלתי מתקבלת" של "וויז אייר", לאחר שהתגלה כי יש סיכוי גבוה יותר שנוסעי החברה יתלוננו על נושאים שונים, מאשר נוסעי חברות אחרות. כמו כן, נמצא כי החברה נוהגת לעכב תשלומים שהיא חייבת לנוסעים שלה.

 

 

 

חברת תעופה טיסות לואו קוסט נוסעים חופשה טיול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד