כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
פעילה טבעונית

גורשה ל-40 שנה כי הסתובבה עם פרה במוסקבה

פעילה טבעונית, בת 34, גורשה מרוסיה ל-40 שנה בגלל שהסתובבה עם עגל המחמד שלה בכיכר האדומה במוסקבה. היא נאלצה לחתום על הודאת שווא וגורשה לאלתר לטורקיה, בטענה כי חוללה מהומות

אילוסטרציה
אילוסטרציה

פעילה טבעונית אמריקנית שנעצרה בגלל שהסתובבה עם עגל חיית המחמד שלה בכיכר האדומה במוסקבה - רוסיה, טוענת שהיא נאלצה לחתום על הודאה כוזבת וסבורה שמשטר פוטין פגע בה בשל אזרחותה.

אלישיה דיי, בת 34, הורשעה בביצוע מחאה והתנגדות למעצר לאחר שהובילה עגל בשם, דוקטור, במוסקבה ב-1 בפברואר השנה. היא קיבלה קנס של 20,000 רובל (266 דולר) 13 ימים במעצר ואז גורשה לאיסטנבול, טורקיה יומיים לאחר יציאתה מהכלא.

נאסר עליה להיכנס לרוסיה כבר 40 שנה - החלטה שהיא מתכננת לערער עליה כדי שתוכל לחזור לבקר את דוקטור, ואת הפרות האחרות שלה לויבה וניושה. הדיווח על מעצרה הגיע מספר ימים לאחר שמשרד החוץ האמריקני הזהיר את האמריקנים שלא לנסוע לרוסיה בשל חשש שהרשויות עלולות להתנכל אליהם בשל אזרחותם האמריקנית.

היא אמרה ל'דיילי מייל', שהיא מאמינה שבשל היותה אמריקאית, היא הורשעה באשמת הונאה, וכתוצאה מכך היא הורחקה מרוסיה. היא אמרה: "העניין הוא שהלכתי עם פרה - אני פעילה, אני אוהבת חיות, אני אוהבת להראות לאנשים את החיות שלי וזו הסיבה שאני מדברת איתכם עכשיו".

"זה מאפשר לאנשים לראות חיות משק בצורה שונה. אבל ממש לא הפגנתי - הלכתי בכיכר האדומה פחות מחמש דקות. אכן חתמתי על הצהרה וההצהרה לא אמרה דבר על הפגנה, אבל למחרת, התובעים שינו את הסיפור שלי ואמרו שאני צרחתי סיסמאות כמו "חיות הן לא אוכל".

"זה לא היה נכון ואכן אמרתי בבית המשפט שזה לא נכון" היא הוסיפה: "קיבלתי קנס, וזה בסדר, אבל החלק השני היה שהם אמרו שהתנגדתי למעצר - הם אמרו שסירבתי להראות את הדרכון שלי וסירבתי להיכנס לתחנת המשטרה. זה לגמרי לא נכון כי יש להם נשק ולי אין, אז מה אני אעשה?".

היא מתכוונת כעת לערער על איסור הנסיעה ל-40 שנה: "אני חושבת שהם רוצים להראות דוגמה של אמריקאית. אני רוצה לראות את הפרות שלי לפני שהן מתות".

גירוש מוסקבה פרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד