כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הרפורמה המשפטית

פרקליט הצמרת מתנגד: "פשרה משמעותה כניעה"

"חשוב בימים האלה לחזק את ידי אלה שעוסקים במלאכת התיקונים במערכת המשפט. מדברים איתי על הידברות ופשרה", אומר עו"ד ציון אמיר ומוסיף, "פשרה משמעותה כניעה בנסיבות האלה. כניעה משמעותה מותה של הדמוקרטיה"

פרקליט הצמרת מתנגד: "פשרה משמעותה כניעה"
עו"ד ציון אמיר צילום: פלאש 90

הפרקליט הוותיק עורך הדין ציון אמיר שמכיר לפניי ולפנים את עולם המשפט, קורא לממשלה ולקואליציה להמשיך לחוקק את הרפורמה המשפטית ולא להתפשר על פסיק.

בראיון לרדיו 'גלי ישראל' אמר: "חשוב בימים האלה לחזק את ידי אלה שעוסקים במלאכת התיקונים במערכת המשפט. מדברים איתי על הידברות ופשרה. כשאני רואה לפידים בוערים באיילון, ואני רואה אלימות ופריצת מחסומים - פשרה משמעותה כניעה בנסיבות האלה. כניעה משמעותה מותה של הדמוקרטיה".

עוד אמר עו"ד ציון אמיר: "מי שקורא את הפרק שדן בנבצרות ראש ממשלה מבין לחלוטין שלא בנבצרות מהסוג הזה אנחנו דנים. מדובר בנבצרות מחמת בריאות או מחמת סיבות שנכפות עליו. אולי באמת הגיע הזמן לשרטט את הגבולות בין הרשויות ולהגדיר את סמכויותיו של בית המשפט".

המגיש דורון כהן, עורך ב'מעריב' הוסיף שאלה רטורית: "אולי תסביר לי איך כל אבירי הדמוקרטיה שמפגינים למען דמוקרטיה, לא מפריע להם שיועצת משפטית שאף אחד לא ידע על קיומה עד לפני שנה, היא היום ראש הממשלה ונשיא המדינה בפועל?".

הרפורמה המשפטית גלי ישראל ציון אמיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד